Kent Touch This Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Greit nok, men spør du meg er vel poenget å heve utseendet, ikke senke det Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Smaken er som baken, del i to og alt det der.... Hadde vel ikke tatt seg like godt ut i en BMW eller noe annet "kult" men syns det passet bra i Saaben jeg Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Smaken er som baken, del i to og alt det der.... Hadde vel ikke tatt seg like godt ut i en BMW eller noe annet "kult" men syns det passet bra i Saaben jeg Må bare få rette deg litt, smaken er som baken, delt, ikke delt i to. Men joda, du har rett i at alle har sine preferanser. Jeg ville ikke valgt imitert tre om jeg kunne velge, men synes du det er fint skal du selvfølgelig få lov til det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hver sin smak, jeg synes det ble helt greit men liker ikke den trelooken. Bare du er fornøyd Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Mener å huske at det er ekte tre, og ikke fake. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Dette er heller ikke min smak, dessverre.. men det er din bil så. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Mener å huske at det er ekte tre, og ikke fake. Ja har funnet ut at det er mørk valnøtt, ligger ei tynn treplate oppå som er lakert Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Derimot var det treklistremerke i min gamle SAAB 90 Lenke til kommentar
soursokk Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 litt mer sikkelige bilder... Min og Brød sin 9-3 Ellers så bytta jeg girkula i dag siden skinne på den gamle hadde begynt og gå av, og det var ikke bare enkelt... Først måtte jeg sage den gamle i flere biter med ei lita baufil og dra av det jeg ikke fikk saga av med ei rørtang. Den gamle var nemelig limt ned på Tips: ikke slit ut girkula på Saaben din --> har du noen form for ryggesperre på Saab'en? Lenke til kommentar
volupta Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hvilken felg er det på denne bilen? Og strl på felgen? Passet bilen veldig fint. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Nå er det noen år siden jeg jobba i dekkbransjen, men tror det kan være Mega Luxera...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå