pelsdyret85 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Prøvemontering: Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Skal tilpasse bakfangeren i måra da blir det mer bilder Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Har vært så fint vær at jeg har ikke gidda og gjort noe med bakfangeren, men har tatt litt bilder da Syns bilen ser sånn passelig lav ut med skjørtene på Sint Tror jeg bare skal begynde og pusse ned skjørtene og bakfangeren, på det ene skjørtet må det uheldigvis litt sparkel til på, ellers så er alt ganske strøkent. Noen som vet hvordan jeg skal gå fram når jeg matter ned? kan jeg gå rett på våtsliping eller går det fint og bare fyke over med en pussematte? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Nettopp ferdig og pusse alt sammen, skal til lakk i morgen, får tatt frontfangeren på forsikringa så det blir en del billigere og lakke bakfangeren og sideskjørta samtidig Ferdig pussa: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Blir bra dette! Gjorde seg med skjørtene Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Da har fangeren og sjørta fått på seg litt grunning, har vært og matta ned grunninga i dag tilig I morgen er dei vel på bilen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Snasent! Blir bra å få det på! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Da er fangerene på og fyy så bra det blei Skal ta bilder med et sikkelig kamra siden Endret 18. juli 2008 av alexsnader Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Utrolig stilig! Bilen er alt i alt blitt bra Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det der ble stilig! Akkurat passe lav bil Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 litt mer sikkelige bilder... Min og Brød sin 9-3 Ellers så bytta jeg girkula i dag siden skinne på den gamle hadde begynt og gå av, og det var ikke bare enkelt... Først måtte jeg sage den gamle i flere biter med ei lita baufil og dra av det jeg ikke fikk saga av med ei rørtang. Den gamle var nemelig limt ned på Tips: ikke slit ut girkula på Saaben din Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Utrolig strøken bil ja. Jeg ligger litt bak. Skylder på økonomien. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Da har jeg komt meg hjem igjen og trilla ut bilen Lurer på om jeg skal kjøpe meg sånn "Caps" solstripe til og ha på frontruta, og så har jeg fått skaffa ei dasjbordplate i sånn jukseteak, skal få den i på søndag eller mandag Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Lurer på om jeg skal kjøpe meg sånn "Caps" solstripe til og ha på frontruta... Hvis det er streamer du sikter til, så vær så snill og la være. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Tjaa, blir ikke en sånn stor en da, blir mer som en sånn solstripe øverserst på ruta Ellers så gikk jeg fort over med Meguiars Deep Crystal Polish og Deep Crystal Carnauba Wax 11år gammel lakk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Begynner og skjønne hvorfor alle forguder Meguiars Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Har fått bytta ut dasjbord plata i dag Har en kompis som har vært på SDCC i Sverige og fikk den for 500 norske. Sånn var det før: Litt forskjell her ja: Tomt: Mange brytere og holde styr på, bra at kontaktene har forskjelige farger her ja, viss ikke hadde det nok gått noen sikringer Har i grunnen plass til noe veldig stort her Likte det jeg, må jo se litt fint ut for meg som kjører bilen og, passer perfekt med det svarte Talladega interiøret Bilde av midtkonsollen, sånn at dere får se litt hvordan det ser ut inni en Saab. Legg merke til at nøklen er riktig plasert så jeg slipper og skade kneskåla mi ved en eventuel kolisjon Er en del sånne smarte løsninger på bilen, blant annet Nigth panel knappen. Har også lagt merke til at lyse i dasjbordet justerer seg selv når jeg kjører inn og ut i tuneller Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg skjønner ikke helt, du bytter til fake-treverk? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jepp Byttet vekk den kjedelige grå med "teak" Kan få i Alu og "karbon" og men vanskelig og oppdrive, syns det passer i en gammel Saab jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå