TheGuard Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ser her at Hardware.no anbefaler et Sapphire Radeon HD 2600 Pro 256 MB til en videoredigerings-PC. Trodde det var Matrox som hadde de beste kortene til sånt. Jeg har i alle år kjørt Matrox Parhelia, og det har vært helt utrolig bra. Har spille-kortene virkelig kommet seg inn på dette markede, eller er det bare prisen det står på? Matrox er jo mye dyrere. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ser her at Hardware.no anbefaler et Sapphire Radeon HD 2600 Pro 256 MB til en videoredigerings-PC. Trodde det var Matrox som hadde de beste kortene til sånt. Jeg har i alle år kjørt Matrox Parhelia, og det har vært helt utrolig bra. Har spille-kortene virkelig kommet seg inn på dette markede, eller er det bare prisen det står på? Matrox er jo mye dyrere. Typen skjermkort betyr ikke veldig mye når det gjelder videoredigering. Det påvirker ikke kvaliteten på filmen man redigerer. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ser her at Hardware.no anbefaler et Sapphire Radeon HD 2600 Pro 256 MB til en videoredigerings-PC. Trodde det var Matrox som hadde de beste kortene til sånt. Jeg har i alle år kjørt Matrox Parhelia, og det har vært helt utrolig bra. Har spille-kortene virkelig kommet seg inn på dette markede, eller er det bare prisen det står på? Matrox er jo mye dyrere. Typen skjermkort betyr ikke veldig mye når det gjelder videoredigering. Det påvirker ikke kvaliteten på filmen man redigerer. Selvfølgelig påvirker dem ikke, men som all annen hardware, så er det en del av verktøyet. Matrox har jo lenge hatt fantastisk 2D og fler-skjerm funksjoner. TV-ut delen har vært helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå