TaleX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Yessda! endelig fikk jeg lappen =D Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gratulerer!!!! Har du bil da? Uansett digg følelse og være ferdig med det Sto på teori prøven i går jeg også.. 3 gang jeg står på den :!: 1 feil på 18 minutter Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Gratulerer!!!! Har du bil da? Uansett digg følelse og være ferdig med det Sto på teori prøven i går jeg også.. 3 gang jeg står på den :!: 1 feil på 18 minutter 3 gang? Har du mistet lappen to ganger eller elsker du bare å ta teoriprøven? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer ditt miljøsvin =D Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mista den 2 ganger ja det må være surt!! lært nå? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mista den 2 ganger ja det må være surt!! lært nå? Ja håper da på det :!: Det er like surt hver gang.. Hvertfall når jeg MÅ ha lappen i jobben osv.. #¤&!/#"!¤% Kvinnfolk!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Gratulerer ditt miljøsvin =D Hvorfor er man et miljøsvin om man kjører bil? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gratulerer @ -rese: Du skal ikke gå gjennom hele Bil, båt og motor-delen av forumet og skrive at de er miljøsvin med det samme da? Jeg tror de fleste driter i om de forurenser med bilen når de netopp har tatt lappen Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gratulerer ditt miljøsvin =D Hvorfor er man et miljøsvin om man kjører bil? Forurenser miljøet eller noe, men care deilig med bil Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ninja! Stod på Teoriprøven idag! hærlig følelse å klare den på første forsøk:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå