TheNarsissist Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er det en nettleser på ps3?Hvis det er det,er det sånn dårlig og treg som det er på Psp? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) ja det er en nettleser på ps3 men hos meg er den i alle fall litt treg( bruker da kabel)så pc går fortere , men ved å koble til et tastatur og mus blir det et flott alternativ til pc. Joho mitt 100 innlegg. :!: Må feire litt for meg selv.... Endret 18. mars 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Er det mulighet for msn på Ps3? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 http://www.ebuddy.com har folk sagt til meg, det går ikke å svare hos meg har det noe med at jeg skriver med kontroll ? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er det en nettleser på ps3?Hvis det er det,er det sånn dårlig og treg som det er på Psp? Jeg synes min PS3-nettleser er helt sammenlignabar med PC-en min sin, men jeg har kablet PS3'en til routeren istedenfor wifi. PS3-browseren er en god del raskere på 1up, men resten holder ca. samme hastighet som Internet Explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå