gamingplane Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hvordan setter man opp nettverk i windows 95 når to kabler virker men ikke de to siste? her fungerer det helt til den tredje blir satt i og da går det i hvilemodus.. Det kommer feilmelding med at port 2 ikke er ledig... Så når jeg prøver å skifte nettverkskortet får jeg støt når jeg tar på det.. Men en gang gikk det men så varte det to minutter bare så slokna alt?!! HJELP! Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hmm... Dette tror jeg du må utdype deg litt mer om Noe annet som skjer? Lenke til kommentar
gamingplane Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Når jeg setter de to siste kablene i på nettverket kommer det feilmelding med at port 2 ikke er ledig,og hva menes med port 2? Og så er det det at jeg får kraftig støt hvis jeg fjerner nettverkskortet,og det er da veldig merkelig,ikke? Den sjeldne gangen det fungerer begynner prossesor-vifta å gå kraftigere,og cd-stasjonen vil ikke virke. Har oppgradert BIOS- og alle drivere, men da jeg gjorde det begynte dataen å bare starte i sikkerhets modus,jeg vet det er sykt,men det stemmer!!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Når jeg setter de to siste kablene i på nettverket kommer det feilmeldingmed at port 2 ikke er ledig,og hva menes med port 2? Og så er det det at jeg får kraftig støt hvis jeg fjerner nettverkskortet,og det er da veldig merkelig,ikke? Forklar litt bedre fordi det er vanskelig og få helt med seg hva du mener. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hva i H...... her tror jeg det er noen som kødder littegranne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå