Brap Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei Kjøpte en Acer Aspire 5520 for et lite år siden. Hadde trøbbel med kameraet fra dag èn, ikke at jeg bruker det så mye, men greit at ting fungerer. Etter hva jeg har hørt så er det et kjent problem for Acer dette med webkameraene. Spørsmålet mitt er om en av de to driverne på support siden faktisk fungerer? Legger ved bilde. Takker for svar Lenke til kommentar
Brap Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Bump, virkelig ingen som kan hjelpe? :O Beklager hastverket Endret 18. mars 2008 av Einaar Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Acer har en ganske dårlig løsning for nedlasting av filer. Hva er galt da? Virker ikke kameraet i hele tatt? Husk at du kan kontakte dem om du får problemer og. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Det er bare ikke slik det skal være, viser aalt for dårlig bilde. Faktisk så var det bra de første dagene, og da var bildet good. Men nå har jeg Orbi driver elns så bildet er totalt ræva. Det var den eneste driveren som funka, når jeg prøvde å fikse problemet for en stund siden, uten hell Så nå vil jeg prøve igjen.. Takk for svar Endret 18. mars 2008 av Einaar Lenke til kommentar
Brap Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Ingen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå