tjodleiv Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Er det noen gode cd butikker man kan bestille fra på nettet, helst norske hvist mulig. Har prøvd Play.com men de vil ikke ta Visa kortet mitt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 platekompaniet eller cdon.com, lurer på om noen har erfaring med den siste, har funnet en spesiell dvd der og lurer på om butikken er noe å satse på. ser at de har fraktfritt fram til 9. mars og har noen skikkelig bra priser på div. reggae rariteter Lenke til kommentar
YBD Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 platekompaniet.no er norsk og bra, akersmic.no og freerecordshop.no funker også. heraldo - vet at cdon.com er seriøst og bra, men har aldri handlet der selv. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Nå jobber jeg på Platekompaniet, så dette er kanskje ikke den mest objektive posten her.. Men, det jeg kan si er at nettavdelingen vår er veldig bra, den har et godt utvalg og er organisert logisk og lettforståelig. Prisene er blandt det beste i landet (i alle fall over disk, er ikke sikker på om det er noen gjennomsnittlig billigere norske på nett), men play.com slår oss ganske greit på mange nye cd'er.. Om du ikke får aksept hos play.com er pla-ko et godt alternativ! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 pk er bra, bare kjipt at platekomp. har et elendig raggae/dub/ikke-engelsk+skandinavisk utvalg både på nett og i alle butikkene i oslo (grønland er best ) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg bruker www.cdon.com . Like greit å bruke det nettstedet som ett norskt nettsted. Bare ligg under tollgrensa på 200 norske kroner eksklusiv frakt. Av norske nettsteder så vet jeg ikke om noen billige. Platekompaniets butikker er faktisk billigere enn de norske nettstedene jeg vet om. Lenke til kommentar
striky Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 zailor.no Uansett, musikk i Norge er dyrt. Du kan jo forsøke å bruke kortet ditt på f.eks amazon.co.uk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå