SvennAndre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Albumet Hold Your Colour fra Pendulum er sinnsykt rått. Slam(med intro til albumet) http://www.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E Liten smak. Anbefaler folk å ta en titt på pendulum! Australsk DnB. Veldig ukjent i norge, men større i UK og europa. Hold Your Colour Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Albumet Hold Your Colour fra Pendulum er sinnsykt rått. Slam(med intro til albumet) http://www.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E Liten smak. Anbefaler folk å ta en titt på pendulum! Australsk DnB. Veldig ukjent i norge, men større i UK og europa. Hold Your Colour Bra!!! Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Old music kanskje men: Nicola - honey nadya - roc de funker Endret 30. mars 2008 av Blazter Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Nei, Nå må dere komme igjen er forumbrukere. Må ikke sove nå.. For jeg VIL ha flere sanger :!: Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) hehe, mye bra fra Prodigy som kan brukes som rånemusikk. Ellers var det jo en som nevnte Pendulum her, han lager grei musikk . Skal lage en liste snart, strax jeg får noen bra rånelåter . Endret 3. april 2008 av Panny60 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kanal24 på fredagskvelden, 70-tallet eller hva det heter. Bare godmusikk i to timer. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Kanal24 på fredagskvelden, 70-tallet eller hva det heter. Bare godmusikk i to timer. Kanal24 hører jeg ikke på!. .Pga er vist en kjærringkanal:P.. Heller P4 da gett:D Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hehe, mye bra fra Prodigy som kan brukes som rånemusikk. Ellers var det jo en som nevnte Pendulum her, han lager grei musikk . Skal lage en liste snart, strax jeg får noen bra rånelåter . Pendulum er en gruppe fra Perth, ikke en fyr, bare FYI. Kjenner jeg får en tyngre fot på gassen når pendulum kommer på øret, uansett hva jeg kjører Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kanal24 på fredagskvelden, 70-tallet eller hva det heter. Bare godmusikk i to timer. Kanal24 hører jeg ikke på!. .Pga er vist en kjærringkanal:P.. Heller P4 da gett:D Hvis det hadde vært radio hadde det vil blitt, nrkmp3, energy(nrj) og noen jeg ikke husker navnet på, men som pleier å spille masse trence/thecno Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kanal24 på fredagskvelden, 70-tallet eller hva det heter. Bare godmusikk i to timer. Kanal24 hører jeg ikke på!. .Pga er vist en kjærringkanal:P.. Heller P4 da gett:D Du hører ikke på Kanal24 fordi det visstnok er en kjerringkanal? Jaja. Du om det. Jeg liker heller ikke Kanal24, men jeg har i hvert fall tatt sjansen, og funnet et fantastisk program. P3 og P4 er langt bedre sånt generelt. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Oh yes, Pendulum i bilen er utvilsomt best Usunt om man ønsker å kjøre pent da... Favoritten: Ellers bør alle pendulum fans laste ned El Hornet minimixen som er ute på Pendulum.com. Ganske anderledes fra Hold Your Colour men fortsatt bra! Tror Hold Your Colour er det albumet jeg har hørt mest på av alle jeg har kjøpt gjennom tidene... å sitte og høre på hele saken fra start til slutt på et skikkelig annlegg er en knallbra opplevelse! Endret 4. april 2008 av benjamin84 Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Rascal Flatts Creedence AC/DC + Det meste av country og trege sanger Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ingen som har noen flere sanger ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Daddy Yankee - Gasolina. Er et must om man råner Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Barcode Brothers har vel ein del råne-tech.. Usj Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 hvis det er harry rånig man vil gjøre så er vel blues brothers - green onions. bra Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jethro Tull - Minstrel in the Gallery Lenke til kommentar
pjaatr Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 The Corrs - Toss The Feathers Uten Tvil Dritrå Låt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå