Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva mener DU er den ultimate råne låta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, mye bra fra Prodigy som kan brukes som rånemusikk. Ellers var det jo en som nevnte Pendulum her, han lager grei musikk :D. Skal lage en liste snart, strax jeg får noen bra rånelåter :D.

Endret av Panny60
Lenke til kommentar
hehe, mye bra fra Prodigy som kan brukes som rånemusikk. Ellers var det jo en som nevnte Pendulum her, han lager grei musikk :D. Skal lage en liste snart, strax jeg får noen bra rånelåter :D.

Pendulum er en gruppe fra Perth, ikke en fyr, bare FYI. ;)

Kjenner jeg får en tyngre fot på gassen når pendulum kommer på øret, uansett hva jeg kjører :p

Lenke til kommentar
Kanal24 på fredagskvelden, 70-tallet eller hva det heter. Bare godmusikk i to timer. :D

Kanal24 hører jeg ikke på!. .Pga er vist en kjærringkanal:P.. Heller P4 da gett:D

Hvis det hadde vært radio hadde det vil blitt, nrkmp3, energy(nrj) og noen jeg ikke husker navnet på, men som pleier å spille masse trence/thecno :D

Lenke til kommentar
Kanal24 på fredagskvelden, 70-tallet eller hva det heter. Bare godmusikk i to timer. :D

Kanal24 hører jeg ikke på!. .Pga er vist en kjærringkanal:P.. Heller P4 da gett:D

Du hører ikke på Kanal24 fordi det visstnok er en kjerringkanal? Jaja. :roll: Du om det. Jeg liker heller ikke Kanal24, men jeg har i hvert fall tatt sjansen, og funnet et fantastisk program. P3 og P4 er langt bedre sånt generelt.

Lenke til kommentar

Oh yes, Pendulum i bilen er utvilsomt best ;) Usunt om man ønsker å kjøre pent da...

Favoritten:

Ellers bør alle pendulum fans laste ned El Hornet minimixen som er ute på Pendulum.com. Ganske anderledes fra Hold Your Colour men fortsatt bra!

Tror Hold Your Colour er det albumet jeg har hørt mest på av alle jeg har kjøpt gjennom tidene... å sitte og høre på hele saken fra start til slutt på et skikkelig annlegg er en knallbra opplevelse!

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...