theboss22 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 kom igjen her nå aaa.. MER MUSIKK:D Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 DADDY YANKEE - GANGSTA ZONE, den ultimate rånesangen, skru på fullt og nyt. Xzibit - Get your walk on Xzibit - Alcoholic Xzibit - Speed of light Xzibit - Dont approach me Vassengutane - Granada Vassengutane - 60-sone ACDC - Stiff Upper Lip Basshunter - in da club remix Beastie Boys - fight for your rights Dj satomi - Castles in the sky +++++++++++ Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Sliten Volvo 240/140-serien med kappa fjører og plysjseter. Synk laaangt nedi setet bak all wounderbaumen og guff opp Ole Ivars mens du hamrer innpå ei pølse. Ojojoj... er så glad jeg slapp unna det rånepresset.... hehe. Hadde vert flau den dag i dag. Jeg kjørte en standard Toyota 1.6DX 1984 mod. med stålfelg som var ganske pen. Tror vel jeg hadde oppe en wounderbaum i ny og ne, men det var nok det hele. Popanlegg hadde jeg sef da... men spilte ikke så høyt, da jeg egentlig hadde ganske lite å stille opp med mot de "store" gutta. Hadde bare ikke interessen liksom... Men som sagt... Ole Ivars og svensktoppar slo jo an på en god lørdag kan jeg huske.... ikke for at sangene var noe bra, men forde det noen ganger var konkurranse om å drite seg mest ut... virket vertfall sån noen ganger.. hehe. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Råning er ikke akkurat hverdagskost for min del heller, selv om jeg fortsatt har til gode å komme halvveis til førti. Musikk i bilen for min del er uansett et tverrsnitt av min normale musikksmak, og i det siste har det gått i Kaizers Orchestra, National Bank, Elton John, Muse og en og annen Colin Hay-sang. P3 og P4 er også på en gang i blant. Så er det bare å glede seg til 31. mars, for da kommer Ingrid Olava med sitt debutalbum. Kommer nok til å tilbringe noen timer i bilen sammen med det. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Haha.. Godt skrevi av han der oppe!.. Råne presset er ikke noe flaut det.. Og jeg kjører jo ikke rundt med høy musikk av ole ivars og gammal 240 jeg.. kjører rundt i bmw 325 2002 modell og en bmw m3 uten skilt 2001 modell. Går mest på tekno men når man ska på lang tur på en go sommerdag er det litt morro med litt norsk musikk så da går det i ole ivars!. .hehe.. Stå på folkens! :!: DADDY YANKEE - GANGSTA ZONE, den ultimate rånesangen, skru på fullt og nyt.Xzibit - Get your walk on Xzibit - Alcoholic Xzibit - Speed of light Xzibit - Dont approach me Vassengutane - Granada Vassengutane - 60-sone ACDC - Stiff Upper Lip Basshunter - in da club remix Beastie Boys - fight for your rights Dj satomi - Castles in the sky +++++++++++ Mye bra! Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 - Blade - vampire dance club / Blade soundtrack - Blood rave2 (samma sang), kan være litt vanskelig å finne fram i ehhh... ITUNES! - DHT - Listen to your heart (Dance remix) (Cruise sang) - Dj dean - Ballanation 2004 - Dj dean - Bomb the bass rååå! - Dj dean - Future trance - Dj dean - Music is my life - Dj dean - Saturday night - Dj dean - World of fantasy - Linkin Park - Faint - September - Until die - Prodigy - Spitfire - Prodigy - Smack my bitch up - Prodigy - Firestarter (Empirion mix) - Prodigy - Medusas path - Prodigy - Action radar Huff, ble vel litt mye OT her, ikke alle sangene her som passer til å råne med, men høyrefoten vil nok bli ganske så sliten . Kommer med flere sanger om det ønskes . Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 DJ Dean & Danny K - Into The Light (Club Mix) ATC - All around the world Supermode - Tell me why --> Kjempedigg låt! Last ned den som er på 7 og et halvt minutt. Dj Carpi - The power of pleasure / Dj Carpi - The power of pleasure (DreamSplash Remix) --> Er digg . Special D - Come with me Dj Splash - This is my life --> Litt rar start, men sangen kicker! Dj Splash - Enjoy the sound Dj Splash - Bass is kicking Dj Splash - A beautiful day --> Grei sang som gir variasjon . Prodigy - Break - Enter Prodigy - You will be under my wheels Prodigy - Fuel my fire Prodigy - Minefields Ikke alle sangene som er like bra her, men alle er gode sanger . Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Mye godt er av det dere har lagt ut!!.. Godt å få no go musikk i bilen igjen.. Snart gatebil å greier.. hehe.. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 DMX- where the hood at Usher ft. Young Jeezy - Love In This Club Rap - DMX - Party Up In Here Fat Joe feat Lil Wayne - Make It Rain ( Den MÅ bare være i bilen min:P ).. haha Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har noe rå trance eller thecno? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har noe rå trance eller thecno? JA til den. MER trance og tekno? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har også funnet at Michael Jackson er god å høre på. "Beat it" har jo ekstremt bra.. eh.. beat Så, først et par alternative som kanskje de fleste rånere ikke liker, og deretter en MEGET blandet liste: Michael Jackson - Beat it Queen - Don't stop me now Interphace - United Velvet - Fix me Sunblock Ft Robin Beck - First Time (Radio) AC DC - Back in black Thin Lizzi - The Boys Are Back In Town Battle Without Honor or Humanity - Tomoyasu Hotei Kanye West - Stronger Nightwish Roll Tide (Crimson Tide) (instrumental?) Three dooors down - Kryptonite Rage against the machine - killing in the name of East Clubbers - Beat Is Coming DJ pulse - Where Ever You Go Vs. Superman Husker ikke alle i farten, setter bare på shuffle på iPoden og lar det gå som regel. Endret 27. mars 2008 av Dux ducis Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Michael Jackson!?? Michael Jackson har utspilt sin rolle, sammens med Elvis Tipper jeg tråkket noen på beina nå.... hehe... med tanke på "Elvis" Men men... meninger kan alle ha Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Electric Junkies - My drug is electro ? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Electric Junkies - My drug is electro ? Funker den!.. hehe Jeg har også funnet at Michael Jackson er god å høre på. "Beat it" har jo ekstremt bra.. eh.. beat Så, først et par alternative som kanskje de fleste rånere ikke liker, og deretter en MEGET blandet liste: Michael Jackson - Beat it Queen - Don't stop me now Interphace - United Velvet - Fix me Sunblock Ft Robin Beck - First Time (Radio) AC DC - Back in black Thin Lizzi - The Boys Are Back In Town Battle Without Honor or Humanity - Tomoyasu Hotei Kanye West - Stronger Nightwish Roll Tide (Crimson Tide) (instrumental?) Three dooors down - Kryptonite Rage against the machine - killing in the name of East Clubbers - Beat Is Coming DJ pulse - Where Ever You Go Vs. Superman Husker ikke alle i farten, setter bare på shuffle på iPoden og lar det gå som regel. Noe bra!. Noe dårli Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 en til som kan gå under kjøre låt Alice Cooper-Poison Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 en til som kan gå under kjøre låt Alice Cooper-Poison Den låta er knall.. Gått varm i bilen noen ganger den!.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå