theboss22 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hva mener DU er den ultimate råne låta? Personlig mener jeg denne er go låt: Milk Inc - Land Of The Living . man får lyst til å trøkke inn gassen! Skriv hva du mener sånn .feks: Artist- Sang osv osv osv For da slipper vi forvirring og vi kan lett søke etter sangene og laste ned Kanskje flere mener denne er feilposta men den bør jo ligge under bil siden jeg skal ha RÅNE låta!.. Så til moderatorer: Stay away Dette har vært en suksess med en sånn tråd på bilforumet så vi kan jo satse på at det blir det her å!! Endret 18. mars 2008 av theboss22 Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Blur - Whoho Basshunter - Boten Anna Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 mayhem - View From Nihil meg og pappa råner mye til den snart kan jeg råne alene håper jeg på da Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Den blur sangen der kunne jeg tenkt meg, men fant den ikke på limewire huff.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 den heter song 2 ikke whoho og limewire er fy fy vetty....det viste alle vell?? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Finner den her, søk på "Blur - Woohoo" Lenke til kommentar
Bud fox Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hva med Highway to hell med AC/DC?????? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 her har vistt trådstarter hvert en tur innom bilforumet.no å hente inspirasjon ser jeg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 her har vistt trådstarter hvert en tur innom bilforumet.no å hente inspirasjon ser jeg Link? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Metallica - Fuel Metallica - Prince Charming (Herlig refreng) Pantera - Cowboys From Hell Disse skal også spilles så høyt at ørevoksen ramler ut av øra, jo høyere jo bedre. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 her har vistt trådstarter hvert en tur innom bilforumet.no å hente inspirasjon ser jeg Link? http://www.bilforumet.no/stripa/108471-ult...e-r-ne-l-t.html Lenke til kommentar
geeman Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Disse skal også spilles så høyt at ørevoksen ramler ut av øra, jo høyere jo bedre. Pent sagt. Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Lista jeg blir bedt om å spille hver gang vi er ute og råner (liker ikke alt selv, men den tilfredsstiller passasjerrånere): Theme - Bonanza Denne, som vi drev hele gatebil campen gal med i fjor. Theme - Knight Rider Theme - Battlefield 1942 Slagsmålsklubben - Hit Me Hard Mr. Oizo - Flatbeat Alene i bilen går det i: Stevie Ray Vaughan - Texas Flood utrolig digg låt og bare cruise rundt til. Endret 18. mars 2008 av l0Ff Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Lista jeg blir bedt om å spille hver gang vi er ute og råner (liker ikke alt selv, men den tilfredsstiller passasjerrånere): Theme - Bonanza Denne, som vi drev hele gatebil campen gal med i fjor. Theme - Knight Rider Theme - Battlefield 1942 Slagsmålsklubben - Hit Me Hard Mr. Oizo - Flatbeat Alene i bilen går det i: Stevie Ray Vaughan - Texas Flood utrolig digg låt og bare cruise rundt til. Linken din funka ikke gitt.. hehe.. Hva heter sangen ??? Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Funker da her o.O Er link til en .swf(flash) Er bare en kylling som jåler med en "rockebeat" i bakgrunnen Trykk på "chicken balk" Endret 18. mars 2008 av l0Ff Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Funker da her o.O Er link til en .swf(flash) Er bare en kylling som jåler med en "rockebeat" i bakgrunnen Trykk på "chicken balk" åja.. hehe.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 East West Rockerz - Never Stop, er fin om du har anlegg med litt fres i. Er en gjenganger her i distriktet hvertfall. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 East West Rockerz - Never Stop, er fin om du har anlegg med litt fres i. Er en gjenganger her i distriktet hvertfall. Var bra den;) Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Flostradamus -- Act a fool Også bra med mye bass Ellers så går det i Disturbed,Soil og godsmack Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Prodigy - Breathe tar av helt, synd jeg ikke har egen bil ennå da, går mest med radio når jeg øvelsekjører med fattern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå