AndersT2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Blir det månedes betaling på "Age of Conan"? Slik som det er på "World of Warcraft"? Eller er det bare å kjøpe spillet og spille så mye man vil slik som "Battlefield"-serien? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Blir det månedes betaling på "Age of Conan"? Slik som det er på "World of Warcraft"? Eller er det bare å kjøpe spillet og spille så mye man vil slik som "Battlefield"-serien? Det blir en månedtlig betaling også, ja. Du må huske at det koster mye mer å drifte en serverpark til et MMO-spill enn til f.eks Battlefield, pluss at det hauger med folk som konstant vil jobbe med spillet etter release også. Pluss en stor bunke med penger i overskudd selvsagt. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet prisen? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Cut and paste frå funcoms eigen faq ang. AOC ang. pris : "1.6 Will there be a subscription fee to play? Yes, there will be a monthly subscription fee. While the final subscription fee has not been announced, it will likely follow industry standards. The first 30 days of gameplay will come free when you purchase the retail box. " Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet prisen? Tror det kommer til å bli rundt 100 kr. Altså halvparten av WoW Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet prisen? Tror det kommer til å bli rundt 100 kr. Altså halvparten av WoW Jøss, nå lærte jeg noe nytt! Siden når er 110/2=100? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Når kommer dette spillet? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Release er satt til 23 mai for øyeblikket, så får vi håpe datoen er realistisk.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Når kommer dette spillet? Foreløpig release er vel satt til slutten av mai 2008 hvis jeg ikke husker feil, men det har blitt utsatt myyyyyye før, og det kan jo hende igjen for alt vi vet. Lenke til kommentar
fossegrimen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Burde man heller ikke ha postet i age of conan forumet isteden for her? Endret 18. mars 2008 av fossegrimen Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ser at feks Gamezone har Age of Conan Gamecard (60 dager) (PC) til kr. 229,00. Så det ser ut som om det blir drøyt 100 per mnd. Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet prisen? Tror det kommer til å bli rundt 100 kr. Altså halvparten av WoW Jøss, nå lærte jeg noe nytt! Siden når er 110/2=100? Uff da xD Trodde Wow hadde månedspris på 200 kr. jeg Sorry for det ass! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du tenker sikkert på gamecards, som koster 220,- for 60 dager. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet prisen? Kjenner jeg Funcom rett blir det nok 15$/15 Euro. Dvs at vi her i europa ender opp med å betale mer (pga høyere kurs i euro)... men men, WoW gjør vel samme greia om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Blir det månedes betaling på "Age of Conan"? Slik som det er på "World of Warcraft"? Eller er det bare å kjøpe spillet og spille så mye man vil slik som "Battlefield"-serien? Slik jeg ser det er det en stor fordel at det blir månedlig betaling. Det koster mye penger å drifte et MMO, og en plass må de jo få pengene fra om de skal holde det gående i mange år. Se slik på det, sannsynligheten er større for at du får et flott spill å spille dersom du betaler månedlig. En 100-lapp i måneden er tross alt lite penger, og alle har råd til det dersom de virkelig ønsker å spille. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvor mye er en hundrelapp i måneden egentlig? Og for øvrig har vi en egen Age of Conan underforum. Hvorfor ikke bruke den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå