Gå til innhold

Age of Conan: Månedes betaling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det månedes betaling på "Age of Conan"?

Slik som det er på "World of Warcraft"?

Eller er det bare å kjøpe spillet og spille så mye man vil slik som "Battlefield"-serien?

Det blir en månedtlig betaling også, ja. Du må huske at det koster mye mer å drifte en serverpark til et MMO-spill enn til f.eks Battlefield, pluss at det hauger med folk som konstant vil jobbe med spillet etter release også.

Pluss en stor bunke med penger i overskudd selvsagt.

Lenke til kommentar

Cut and paste frå funcoms eigen faq ang. AOC ang. pris : "1.6 Will there be a subscription fee to play? Yes, there will be a monthly subscription fee. While the final subscription fee has not been announced, it will likely follow industry standards. The first 30 days of gameplay will come free when you purchase the retail box.

"

Lenke til kommentar
Noen som vet prisen?

Kjenner jeg Funcom rett blir det nok 15$/15 Euro. Dvs at vi her i europa ender opp med å betale mer (pga høyere kurs i euro)... men men, WoW gjør vel samme greia om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Blir det månedes betaling på "Age of Conan"?

Slik som det er på "World of Warcraft"?

Eller er det bare å kjøpe spillet og spille så mye man vil slik som "Battlefield"-serien?

Slik jeg ser det er det en stor fordel at det blir månedlig betaling. Det koster mye penger å drifte et MMO, og en plass må de jo få pengene fra om de skal holde det gående i mange år. Se slik på det, sannsynligheten er større for at du får et flott spill å spille dersom du betaler månedlig. En 100-lapp i måneden er tross alt lite penger, og alle har råd til det dersom de virkelig ønsker å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...