Spritfire Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Heisann Lurte på om noen kunne hjelpe ! For en del år siden husker jeg i forbindelse med påske at du fikk kjøpt en sjokolade appelsin. Var i en gul firkantet eske. Du slo den hardt i bordet så delte den seg opp i "Appelsin" båter. Noen andre som husker denne, hvem som produserte og om det er forsatt muligheter for å få tak i den ? På forhånd takk ! Endret 18. mars 2008 av Spritfire Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Husker bare at den var evig god, men har ikke funnet den siden den forsvant for en del år siden. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Haha, jeg kjøpte faktisk akkurat en slik i Skottland her om dagen.. Den eksisterer altså i andre land, men ikke i Norge. Den er skikkelig god! Noen som vil kjøpe en? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tror det var Freia som hadde den norske varianten her i landet. Den var bare på markedet en kort stund etter det jeg husker. Men som noen nevte så finnes den utenfor Norge. Jeg så en slik en i USA for ikke så lenge siden: http://en.wikipedia.org/wiki/Terry's_Chocolate_Orange Lenke til kommentar
martbo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Innlegg som kommenterte moderering er fjernet Ta eventuelle kommentarer på PM, det er offtopic i tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres, gjør det som sagt på PM Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Husker den sjokoladen. Fikk den i påskeegget en gang. Skikkelig skuffa, verre sjokolade skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå