AndersT2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 I IE7 så er det ett søkevelt ved siden av adresse feltet. Her har jeg i dag Google, men det er England sin utgave. Finner ikke ut hvordan jeg gjør denne til norsk. Jeg får Norsk google, men ikke når jeg skrive noe i det feltet og søker. Da må jeg i adresse feltet og gå til google.no. Jeg har prøvd å gå inn på preferances på den google siden jeg går opp, og stille til Norsk der. Men det hjelper ikke. Har også prøvd innstillinger i IE, men her får jeg bare at jeg har google fra før, og finner ikke noe sted å slette det. Noe tips Dette er ikke google toolbar som man kan legge til hvis man ønsker. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Prøv Verktøy/Alternativer for Internett/Søk/Innstillinger og Søk etter flere leverandører. Der kan du velge Google og sette Interface Language: Norwegian. Under Search Language merk boksene manuelt for det/de søkespråk du ønsker, og angi som Standard i 'Endre søkestandarder'. Husk å lukke alle vinduer i IE7 etter bekreftet valg før søkemotoren brukes. Alternativt kan man bruke google.no som startside og slette hele søkefeltet Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg finner ikke noe søk under "Alternativer for Internett". Har lett igjennom alle sidene der, og finner ikke noe om dette. EDIT: Da fikk jeg løst det. Leste den gule rubrikken under "Søke etter flere leverandører", og fikk da satt den til norsk. Meget knotete måte å gjøre det på. Hadde vært mye enklere å kun lagt inn selve web adressen i feltet. Takk for hjelpen. Å hatt den som en startside er ingen dum ide. Men det er andre sider jeg bruker mye mer enn en søke motor, så det er andre sider jeg heller vil ha lett tilgjenglig der Endret 18. mars 2008 av AndersT2 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Under fana Generelt står det Endre søkestandarder, og ved sida av er det ein knapp der det står Innstillinger. Klikk på innstillinger, og i vindauget som kjem opp kan du fjerne søkemotorar, angi standardmotor, og leggje til nye ved å klikke på Søk etter flere leverandører nederst. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Da så jeg den. Letet etter en knapp det stå søk på Da kom samme side opp som hurtig linken ved siden av søkefeltet i nettleseren. Den samme siden jeg ikke fikk til med en gang. Men uansett, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå