Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

jeg blir hacket nå! hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

 

Men Zonealarm stopper ikke alle port-angrep. (faktisk lekker den som en som ett 5" Vannrør....)

 

 

Lurer på...hvor har du dette fra?

 

ZA har fått flere priser og jeg har testa portscan på maskina uten res...det vil si de kommer ikke inn i maskina mi....

 

Tør du vedde pc'en din på det ? (så får du vite hvorfor Bedrifter har Hardware Firewall isteden for Zone Alarm)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kun de "processes" som jeg vil at pc'n skal ha, får ikke opp noe "merkelig" i det heletatt.

 

Ja, de pc'ne med sesitiv info på er beskytta, mens en "buffer pc" er ikke det, men den er det ikke no viktig på eller, bruker den som "decoy" - er mye merkelig trafikk på den, men som regel så lar de den være ifred da de ikke finner no på den.

Lenke til kommentar
Alle her er ikke 14tisser bare fordi de mener man bør ta igjen,

Gjør noen noe mot deg, tar du igjen.

 

Sure, med Netbus og Nuke MUAHAHAHAHAHAHAH :lol::lol::lol:

Nok til å skreme selv den værste hacker ROFLMAO

 

 

Det har jeg ALDRI sagt at fungerer, jeg sier bare at de kan prøve og ta igjen, leste du min så forslo jeg et angrep på messenger protokolen,

for og stoppe dem, og igjen dette er ikke noe tragisk chatte program.

Lenke til kommentar
hvorfor i h*** så mange diskusjoner ende opp med en fjortis diskusjon?

...da ser man jo hvem som er den egentlige fjortissen.  :yes:  

 

som sagt...ip`en endte opp i norge

 

jepp, man kommer med forslag så kommer en eller annen tragisk person som ikke leser postene ordentlig eller noe og prakker ned på de første linjene eller første posten han ser:/

Lenke til kommentar

De vanligste trojanerne nå til dags kommer igjennom mirc. Det utnyttes et hull som installerer relativt vanlige programmer som crackerne legger inn på maskinen. Disse programmene brukes så til å åpne portene på maskinen for å gi crackerne fullstendig tilgang les/skriv.

 

Denne tilgangen benyttes så til å lagre warez til bruk i dcc boter på IRC.

 

Sikkert ikke dette du har, men sjekk oppgavebehandlingen og se etter navn som ikke tilhører der. Ofte navn som ligner på M$ sine.

 

 

Windows.no hadde en fin link med en sjekkliste.

 

:shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...