Heine M Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hva er den beste måten å få lagt et finger-avtrykk fra et glass inn på pc`n? Noen som har noen gode råd? PS! Jeg har ikke fingeravtrykkleser... Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Misforstod... Endret 18. mars 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Var en episode på mythbusters om dette. Enkleste metode di brukte var å lagge printkort ved å etse bort kobber. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 ser mye på mythbusters, men jeg har nok ikke sett dette... kan jeg få en litt mer detaljert forklaring? Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er i den episoden hvor de skal åpne en dør med finger-id greie. Det du gjør er å benytte et printkort som er belagt med kobber. Setter fingermerke som du da markerer og etser bort det rundt merket. Du får da et perfekt fingermerke.... Evt det enkleste er vel å bruke blekk på fingeren, ark og avtrykk for så og scanne inn på PC-en Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Ikke hvis jeg skal få tak i pappas finger-avtrykk for å kunne logge seg inn på den bærbare maskina hans med finger-avtrykk-leser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå