Atlesen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hallo! Driver å legger inn bilder og litt info på siden til pappa.. Den er kjøpt fra "Yellow".. Problemet står på topic.. Men altså: Når jeg har laget siden, og trykker publiser etter jeg har lagt noen ting der, vises ingen ting.. bare de gamle sidene.. :S Noen som kan hjelpe meg? Siden er forøvrig her.. Det skal være en som heter "Bilder" nederst, egentlig. Hjelp meg! MVH Atle Lenke til kommentar
inspo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Du har ikke laget link til bildesiden i menyen din Link i menyen din lager du ved å skrive: <BR><BR><BR><A href="side.html" target="_self">Bilder</A> Koden på Startsiden som er inni <div id="t2"> skal se sånn ut: STARTSIDA<BR><BR><BR><A href="2.html" target="_self">OM OSS</A><BR><BR><BR><A href="3.html" target="_self">KONTAKT</A><BR><BR><BR><A href="side.html" target="_self">Bilder</A> (Du må endre Side.html slik at den fører til bildesiden din) Håper det hjelper Endret 18. mars 2008 av chop1 Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Du har ikke laget link til bildesiden i menyen din Link i menyen din lager du ved å skrive: <BR><BR><BR><A href="side.html" target="_self">Bilder</A> Koden på Startsiden som er inni <div id="t2"> skal se sånn ut: STARTSIDA<BR><BR><BR><A href="2.html" target="_self">OM OSS</A><BR><BR><BR><A href="3.html" target="_self">KONTAKT</A><BR><BR><BR><A href="side.html" target="_self">Bilder</A> (Du må endre Side.html slik at den fører til bildesiden din) Håper det hjelper Hvor skal det limes inn? Du har ikke laget link til bildesiden i menyen din Link i menyen din lager du ved å skrive: <BR><BR><BR><A href="side.html" target="_self">Bilder</A> Koden på Startsiden som er inni <div id="t2"> skal se sånn ut: STARTSIDA<BR><BR><BR><A href="2.html" target="_self">OM OSS</A><BR><BR><BR><A href="3.html" target="_self">KONTAKT</A><BR><BR><BR><A href="side.html" target="_self">Bilder</A> (Du må endre Side.html slik at den fører til bildesiden din) Håper det hjelper Hvor skal det limes inn? Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du har husket å trykke på "Oppdater" knappen i nettleseren? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Du har husket å trykke på "Oppdater" knappen i nettleseren? På selve siden ja, på det kontrollpanelet,nei.. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Må jeg ha ett slags program? Bruker bare den som er på siden når jeg logger inn... Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvor logger du inn?, vet du hva redigerings programmet på siden din heter?, Cutenews, EBA-news etc? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Hvor logger du inn?, vet du hva redigerings programmet på siden din heter?, Cutenews, EBA-news etc? www.kalas.yreg.se logger jeg inn.. Nei..Vet ikke det.. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som vet?? Dette begynner å haste..-.- Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Er det sånn att jeg må ha et program? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du må legge inn en link til siden, på menyen... Vis det er noen som har laget siden for deg, kan du jo bare be dem om og gjøre det... Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Du må legge inn en link til siden, på menyen... Vis det er noen som har laget siden for deg, kan du jo bare be dem om og gjøre det... ER et firma som har gjort det.. Årker ikke ringe og styre nå ettersom jeg vil prøve å lære det.. Hvor skal jeg ta linken fra? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du må ha en link i siden som linker til den andre siden som du hadde lagt inn bilder på... Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Ingen som kunne gitt meg en norsk eller svensk guide?? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Engelsk: http://www.htmldog.com/ Norsk: http://www.web-amp.com/html/ Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Engelsk:http://www.htmldog.com/ Norsk: http://www.web-amp.com/html/ Hvem skal jeg velgepå den norske? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 STARTSIDA<BR><BR><A href="2.html" target="_self">OM OSS</A><BR><BR><BR><A href="3.html" target="_self">KONTAKT</A><br><br><a href="4.html" target="_SELF">Bilder</a> Denne koden skal inn i menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå