Gå til innhold

TG - pall mellom beina avbekreftelse.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

har sett mange som har stilst spørsmål om det at aviruses sin oversikt over plassene sier at 1 av 3 plasser får pall mellom beina. oversikten kan forøvrig finnes her.

 

jeg ønsker bare å vise til alle som tror de får en pall mellom beina at det er helt på jorde.

jeg satte opp 5 plasser, de som meg og mine venner vil bruke på TG, med hyllene våres i sketchup, for å se hvordan det blir. jeg lagde bordene med palle beinene og hylla hver for seg for å sikre meg at posisjonene ikke skulle påvirkes av hverandre, og brukte bare kjente mål.

 

 

palleo4.jpg

 

slik ser det altså ut. her er det den mitterste plassen som er merket som "pall mellom beina". her vil man veldig naturligvis IKKE sitte med noen pall mellom beina, men mindre man har et 6cm tykt venstre lår og virkelig føler for å klemme seg unaturlig mye opp på sideman.

 

hylla som er i dette bilde er den hylla som vi bruker, og har egentlig ikke noe med saken å gjøre annet enn at den viser veldig tydelig hvor plassene skifter.

 

jeg kan også si at det blir INGEN form for forsyvning da det får akkurat 3 plasser per bordplate. det er 12 bordplater, og 36 plasser per rad, rimelig nøyaktig 3 per plate. og platene er 240 lang, som også er det samme som 80 cm x 3 plasser...

Endret av ElmotriX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...