Reeve Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei Jeg er på utkikk etter gode moderne krigsflyspill på linje med Ace Combat 6. Eneste problemet med Ace Combat 6 er jo at det er eksklusivt for Xbox 360. Jeg er selvfølgelig på utkikk etter lignende spill på PC. Endret 18. mars 2008 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Lock on: Modern Air Combat =) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Tror jeg har hørt om det før. Navnet virker hvertfall kjent Skal sjekke det ut. EDIT: Det var jo ganske gammelt, og så ikke så veldig pent ut. Noen andre forslag? Endret 18. mars 2008 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Du har jo Falcon 4.0 Allied Force? Kanskje det er noe for deg? Ganske bra spill, dog er grafikken på linje med Lock on: Modern Combat. Men du kan jo skjekke det ut. Er lenge siden jeg spilte det, så jeg skal ikke si hvilket spill som har best grafikk av de to. Men jeg synes hvertfall omgivelsene er pene. Du burde også skjekke ut Wings over.... serien. - Wings over Vietnam - Wings over Europe og - Wings over Israel (som er det nyeste) Endret 18. mars 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå