Vanguard Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hei, jeg lurer på å kjøpe meg en brukt bærbar. Jeg bruker PC'en min stort sett til surfing, musikk, DVD og brenning av CD'er. En gang i blant liker jeg å spille spill som Baldurs Gate og Icewind Dale, dvs. hovedsakelig RPG's og Adventure games. Det jeg lurer på er følgende : Når man har en bærbar med shared Gfx memory el.l (dvs, ikke separat grafikkort), hva slags grafikk kan man regne med at den klarer? Det er jo så stor prisforskjell på bærbare med og uten eget gfx kort at det er veldig fristende å kjøpe en "billig" bærbar med shared gfx memory. Er det noen som har noen erfaring på dette området? Hva slags spill har dere som har bærbar med shared memory klart å kjøre uten problemer? Er det vanlig med TV-out på bærbare uten et ordentlig gfx kort? - Vanguard Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har et sis650 md 64mb shared mem. Den holder ikke til U2 el. gta3. Om de rpg spillene du snakker om har ganske lik syst. rep. som U2 og gta 3 bør du styre unna. Sjekk den maskina her. den burde holde. http://eu.computers.toshiba-europe.com/cgi...39&DISC_MODEL=0 Koster 9990 kr på elkjøp for tida. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kjøp Dell I4150 med radeon 7500/32mb eller helst I8200 med radeon 9000/64mb, da kan du spille de meste på grei oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå