Gå til innhold

Greit å ta bilder av nakne 14 år gamle jenter hvis det framstilles som "kunst"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle de det? De er skappedofile, ikke skapovergripere.

Fordi noen av dem ikke klarer å holde følelsene sine tilbake og ender opp med å gjøre npoe dumt og skade barnet.

Det samme gjelder heterofile menn, som kan ende opp med å voldta kvinner. Your point being?

Lenke til kommentar

Barn vs. kvinner - hvem er svakest? hvem har gjennomsnittlig minst kunnskap og erfaring? hvem er mest naive?

 

osv.

 

Barn er mer sårbare, og er mye mer utsatt for de pedofile som ikke klarer å holde tilbake følelsene sine i forhold til de heterofile som ikke klarer å holde følelsene sine tilbake.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle de det? De er skappedofile, ikke skapovergripere.

Fordi noen av dem ikke klarer å holde følelsene sine tilbake og ender opp med å gjøre npoe dumt og skade barnet.

Det samme gjelder heterofile menn, som kan ende opp med å voldta kvinner. Your point being?

For en pedofil er det mye lettere å gå over streken. Han trenger bare å kysse henne, ta nedi buksene hennes, etc. Det er forsatt skadelig selv om hun var med på det og tok initiativet.

 

For at det skal være skadelig for en kvinne må man voldta henne og for at det skal skje må du virkelig ha ødelagt hodet ditt. Dermed blir det færre hetrofile som skader voksne damer enn pedofile som skader barn. Derfor vil en del pedofile skade barn.

Lenke til kommentar
At dere kan sammenligne andre med pedofile her er helt på trynet latterlig.. Et jævlig dårlig forsøk på å ha ett motargument.

Ahahahahahahaha :!:

 

Edit:

Prøver ikke å latterliggjøre for å styrke egne meninger btw, så ikke kom her og kom her, bare log og følte for å dele. Har for lengst gitt opp heles diskusjonen og burde egenlitg holdt kjeft :hmm:

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Jada, Melisma, for det er VI som ikke har kommet med noen gode motargumenter sant?

Dine argumenter er ikke basert paa annet enn foelerier og ting du antar for aa vaere selvsagte.

 

Melisma, at du har et problem med nakenhet betyr ikke at verden har et problem med det.

Lenke til kommentar
Og poenget min venn?

 

Det betyr vitterlig ikke at voldtekt av kvinner er mer "greit".

At det er større sannsynlighet for et barn å bli voldtatt av en pedofil enn det er for en kvinne å bli voldtatt av en heterofil. Dersom et barn har sex med en pedofil, er det som regel en voldtekt. Pedofile har seksuelle lyster de også.

Lenke til kommentar
Jada, Melisma, for det er VI som ikke har kommet med noen gode motargumenter sant?

Dine argumenter er ikke basert paa annet enn foelerier og ting du antar for aa vaere selvsagte.

 

Melisma, at du har et problem med nakenhet betyr ikke at verden har et problem med det.

 

 

Jeg har (for hundrede gang) absolutt ingen problemer med nakenhet. Men en naken unge foran tusenvis av pedofile, ja det har jeg problem med. Dvs. jeg har problemer med foreldre som godtar dette når de vet selv at bildet av barnet deres kommer til å være runkemateriale for mange menn.

 

Og ja, det er slik jeg føler, og ja det er en selvfølge at mannfolk kommer til å utnytte disse bildene. Ellers hadde jeg jo ikke giddet å engasjere meg i denne tråden i det hele tatt. Og selvom dere kommer til å svare "ja,lille jenta mi.. selvsagt skal du få stå naken foran verden inne på internett" så kommer min unge aldri til å bli stilt ut av meg på internett på den måten.

Lenke til kommentar

Armen, jada, det er jo nesten like mange pedofile som det er heterofile ;)

 

Melisma, Ah, du har problemer med pedofile. Hva er galt med pedofile? Og jada, naa synes du jeg er teit som ikke forstaar at pedofile er noen skabbete monstre som besudler de uskyldige smaa englebarna blabla bla.

 

Melisma, jeg forstaar deg. Jeg vet godt hva du vil frem til. Du er bare haaploes til aa ordlegge deg ;)

Lenke til kommentar
Melisma, Ah, du har problemer med pedofile. Hva er galt med pedofile? Og jada, naa synes du jeg er teit som ikke forstaar at pedofile er noen skabbete monstre som besudler de uskyldige smaa englebarna blabla bla.

 

Melisma, jeg forstaar deg. Jeg vet godt hva du vil frem til. Du er bare haaploes til aa ordlegge deg ;)

 

pedofile er greit nok det, man kan ikke noe for at man har den "legningen".. bare man ikke agerer på den så er det greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...