Gå til innhold

Greit å ta bilder av nakne 14 år gamle jenter hvis det framstilles som "kunst"?


Anbefalte innlegg

altså vi både lærer assosiasjonen gjennom ett sexfiksert samfunn, men det er også naturlig for oss.. det går ikke å assosiere vekk noe som allerede er i oss.. Blir som å prøve å ville fjerne lysten til å spise.. Det går ikke! Human nature..

 

 

Hvorfor er ikke nudistene konstant kåte på stranden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
altså vi både lærer assosiasjonen gjennom ett sexfiksert samfunn, men det er også naturlig for oss.. Du kan se det som at assosiasjonen lært gjennom media forsterker noe vi allerede har i oss fra før.. Akkurat som sminke.. vi kjøper sminke for å forsterke det vi allerede har... leppestifter for å forsterke leppene, mascara for lengre øyevipper og blush i kinnene for å forsterke røde kinn, som igjen er tegn på god helse, friskhet osv..

 

Vi "kjøper" assosiasjonene om sex.. Som igjen får oss til å kjøpe sex relaterte ting som får oss til å virke tiltrekkende eller for å tilfredstille oss selv..

 

Nå har jeg kanskje spora av litt men.. det går ikke å assosiere vekk noe som allerede er i oss.. Blir som å prøve å ville fjerne lysten til å spise.. Det går ikke! Human nature..

Nå må du skille mellom det at mennesket, inkludert barn, er seksuelle vesener, og assosiasjon mellom nakenhet og sex. Det er to forskjellige ting.

 

Vi blir faktisk født nakne. Det er vår naturlige form. Vi tar så på oss klær for å beskytte oss. Hvis vi rett og slett ikke tar på oss klær, betyr ikke det at vi vil gå rundt og være konstant kåte. Det finnes massevis av beviser på det.

 

Men uanset ville nakenhet, og nær-nakenhet som badedrakter, vært mindre seksualisert om vi hadde hatt sett mer nakenhet i ikke-seksuelle situasjoner. Hvordan kan du mene at det er galt?

Endret av phear00
Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke nudistene konstant kåte på stranden?

 

 

Skal ikke se bort ifra at folk der finner noen de synes er tiltrekkende og kjenner en seksuell tiltrekning. Er ikke sagt at man blir kåte på alle nakne man ser. Dere skjønner sikkert hvor jeg skal hen uten at jeg må forklare det i ihjel. Men en overgriper har det rykte på seg å ikke være så kresne av seg, så lenge det er ett barn, så er det ett lett bytte. Lommemannen feks.

 

Nei, for all del Phear00. Lykke til med det! Det kommer sikkert til å bli en suksess..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Skal ikke se bort ifra at folk der finner noen de synes er tiltrekkende og kjenner en seksuell tiltrekning. Er ikke sagt at man blir kåte på alle nakne man ser. Dere skjønner sikkert hvor jeg skal hen uten at jeg må forklare det i ihjel.

Nei, egentlig ikke.

 

Men en overgriper har det rykte på seg å ikke være så kresne av seg, så lenge det er ett barn, så er det ett lett bytte. Lommemannen feks.

Det er fordi det er et barn. Ikke fordi det er nakent. Men for å komme on-topic igjen, så snakker vi faktisk om bilder. Pedofile kan ikke utføre overgrep mot barn via et bilde. Så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Nei, egentlig ikke.

 

ok..

 

Det er fordi det er et barn. Ikke fordi det er nakent. Men for å komme on-topic igjen, så snakker vi faktisk om bilder. Pedofile kan ikke utføre overgrep mot barn via et bilde. Så hva er problemet?

 

Det har jeg forklart gang på gang. Nå er jeg tom for forklaringer. Har forklart meg ihjel.. Blir bare gjentagelser.. så man kan egentlig bare lese tråden om og om igjen og få nøyaktig samme resultat som at vi skulle fortsatt. Så jeg er ferdig i denne tråden, om ikke noen spør meg direkte om noe konkret.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Det har jeg forklart gang på gang. Nå er jeg tom for forklaringer. Har forklart meg ihjel.. Blir bare gjentagelser.. så man kan egentlig bare lese tråden om og om igjen og få nøyaktig samme resultat som at vi skulle fortsatt. Så jeg er ferdig i denne tråden, om ikke noen spør meg direkte om noe konkret.

At du velger å gjenta deg selv heller enn å forklare dypere får du stå for selv.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke forklare mer enn jeg har gjort. Og ja, det står jeg for selv såklart! Har prøvd mitt beste og det er alt jeg kan gjøre. Snipp snapp snute..

Det er usedvanlig ærlig sagt :) Men hvis du ikke kan forklare hvorfor du mener det du mener burde du være forsiktig med å dømme andre for å ha andre meninger, og å påstå at du vet best.

 

Edit: Som jeg vel egentlig sa helt i starten og...

Endret av phear00
Lenke til kommentar
Det er usedvanlig ærlig sagt :) Men hvis du ikke kan forklare hvorfor du mener det du mener burde du være forsiktig med å dømme andre for å ha andre meninger, og å påstå at du vet best.

 

Jeg har prøvd og prøvd, men jeg får det ikke mere tydeligere fram, så da blir det bare gjentagelser. Er det jeg mener.. bare så det er klart. Det jer står for er at jeg ikke klarer å komme dypere inn på en forklaring, for jeg mener jeg har vært i dypet, men ikke blitt forstått. Jeg har dømt, det innrømmer jeg og jeg gjør det enda! Og andre har dømt mine meninger eller meg.. så det går begge veier her synes jeg. Vi får ta hver vår del av ansvaret. Vi kan kanskje lære av hverandres meninger vi som har vært i denne tråden hittil.

Lenke til kommentar

La meg prøve å ta for meg hva du har sagt hitill å prøve å gjøre noe mening i det. Du skrev dette

 

Men jeg tror nok ikke at dette er noe man kan forhindre altså.. folk kommer alltid tilå tenke på sex når de ser den de er tiltrekket til. Pedofile inkludert. Vi er seksuelle vesener, man klarer nok aldri å snu denne assossiasjonen, det er umulig.

 

Jeg liker ikke at du bruker ordet tiltrekket til, fordi du har beskrevet at det er ikke hva du mener. Du snakker om de vi synes er pene. Det er nokså mange du snakker om her. Litt forskjellige fra person til person, men jeg vil annta at det ligger rundt 1/2 til 1/10 fra person til person. Medberegnet at de er riktig alder og riktig kjønn. Du hevder at hvis vi ser den gruppen vil vi med en gang tenke på sex, men ikke så mye at vi får ereksjon selvfølgelig fordi da hadde det vært opplagt på strender.

 

Så skriver du dette

Skal ikke se bort ifra at folk der finner noen de synes er tiltrekkende og kjenner en seksuell tiltrekning. Er ikke sagt at man blir kåte på alle nakne man ser. Dere skjønner sikkert hvor jeg skal hen uten at jeg må forklare det i ihjel. Men en overgriper har det rykte på seg å ikke være så kresne av seg, så lenge det er ett barn, så er det ett lett bytte. Lommemannen feks.

Her hevder du at pedofile er ikke kresne på barn og vil tenke på sex når de ser barn naken, alltid. Jeg synes ikke du burde sammenligne pedofile med lommemannen siden han er en psykopat. Sammenlign dem med faren din (ikke at jeg hevder at han er det), det er den mest normale typen.

 

Dette argumentet bygger seg på en påstand og det er at man tenker alltid på sex når man ser noen man synes er pene. Faller den faller hele argumentet ditt.

 

Hvis vi alltid tenker på sex når vi ser noen vi synes er pene kommer dillemaet hvorfor ereksjon ikke er særlig vanlig å få på naturiststrender. Hvis jeg tenker på sex, pleier jeg å få ereksjon. Hvis alle i hele verden også gjorde det burde det være mye vanligere å få ereksjon på naturiststrendene siden sjansen til å se noen man synes er pene er veldig stor. Det er også et faktum at ingen her på forumet erkjenner seg at de alltid tenker sex når de ser en naken person som de liker, den eneste som erkjenner seg det er deg. Kan det være at det er slik for deg og noen andre, men det er ikke slik for alle?

Lenke til kommentar

Når det er helt greit å se mennesker rives i fillebiter i et voldsomt blodbad blir det litt merkelig at en naken kropp skal forårsake så store reaksjoner, kanskje det er dette kustneren vil ha fokus på? Nakenhet er tross alt naturlig, og for nudister en del av hverdagen.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...