Raste Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har tenkt til å selge PSPen min da den ikke har vært i særlig i bruk siden jeg kjøpte den i fjor sommer. Så da har jeg derfor valgt å selge den. Så hva kan jeg få for en fin brukt PSP i hvit m/ 4 spill og 1 UMD film? Kjøpte PSPen for 2000 kr akkuratt. Spillene er: Biler ( Cars ) Fifa Street 2 Grand Theft Auto Vice City Stories Need for Speed Carbon UMD filmen: Armaggedon. Så har jeg også kjøpt billader, hardere veske, usb kabel og minnekort på 4GB til den. Så hva kan jeg få for alt det der tilsammen? Dette er den første PSP som kom ut, ikke den nye som er litt slankere. -Raste Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Solgte min PSP til en kompis idag. 700,- for PSP'en FW 1.50, GTA: Liberty City Stories og et slikt etui til PSP'en. Det skal sies at PSP'en var av den gamle sorten, altså ikke den slim-versjonen. Har jeg blitt lurt eller er det en ok pris? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Solgte min PSP til en kompis idag. 700,- for PSP'en FW 1.50, GTA: Liberty City Stories og et slikt etui til PSP'en. Det skal sies at PSP'en var av den gamle sorten, altså ikke den slim-versjonen. Har jeg blitt lurt eller er det en ok pris? Jeg syns ike du har blitt lurt, kanskje litt dyrt? Vet ikke jeg Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dyrt er bra, for da har jo jeg gjort en god deal Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dyrt er bra, for da har jo jeg gjort en god deal Hehe ja, men pass på at kameraten din ikke leser detta da Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvordan kan du bli lurt når det er du som selger den? Og hva slags kompis ville lurt deg? Det lurer jeg på Hørtes ut som en grei pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå