Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor fort går ein 125cc blodtrima?

Anbefalte innlegg

80 og litt ut i 60. Tinge var at han kjørte et godt stykke , uten å vite at han hadde politiet bak seg , musikk på ørene og kikka ikke i speila.

Han fikk forenkla forelegg på 3800kr da , men er jo ingeting i forhold :p

Endret av Meowen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere spør hvorfor trimme?

Får å ha det gøy vell! INGEN av de 125 her om kring som er orginale! Og det at de blir ødelagdt? :!: Bull shit!

En kompis av meg ble stoppet med en honda nsr, hans gjør ca 180-190kmt. Han fikk en bot på rundt 7-10 lapper! (husker ikke eksakt, tror det var 8000) + at han måtte skru den org og på visning! Etter det var det rett hjem å skru på trimmen igjen!

Trim og vær glad! :thumbup:

Endret av SelbuRmx
Lenke til kommentar

Får å ha det gøy vell! INGEN av de 125 her om kring som er orginale! Og det at de blir ødelagdt? :!: Bull shit!

En kompis av meg ble stoppet med en honda nsr, hans gjør ca 180-190kmt. Han fikk en bot på rundt 7-10 lapper! (husker ikke eksakt, tror det var 8000) + at han måtte skru den org og på visning! Etter det var det rett hjem å skru på trimmen igjen!

Eh, 7-10 lapper av dine egne penger så tror jeg ikke du ville vært like glad. :ermm:

Og 180-190km/t er slik muntlig upresist språk. 150-160 med bevis høres mer riktig ut. Absolutt alle skal overdrive så heftig mye.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
180-190 med NSR :lol:

Jess, på speedon da! Har bevis på at den klarer ca 180! Det er målt med gps! Le så mye du vil! Hehe!

Er ikke alle GPS målere som er nøyaktige. Du har bevis? Ser ingenting jeg?

180 på en NSR er vel litt vel optimistisk.

Lenke til kommentar

Jess, på speedon da! Har bevis på at den klarer ca 180! Det er målt med gps! Le så mye du vil! Hehe!

Er ikke alle GPS målere som er nøyaktige. Du har bevis? Ser ingenting jeg?

180 på en NSR er vel litt vel optimistisk.

180 på en nsr er veldig oppnålig, har hatt NSR oppe i 170 med en stor person bakpå... så 180 alene, med riktig trim og medvind burde ikke være noe problem..

Lenke til kommentar

mista han ikke lappen :hmm: ? hvor fort må man kjøre over fartsgrensa for å miste lappen?

Endret av fredrick4
Lenke til kommentar

Er ikke bare fart som er moro vettu ;) Aks.

Nå snakker ikke jeg om nedoverbakke, medvind og diverse sleipe hjelpemidler. På flat mark får du tvilsomt en så lite aerodynamisk sykkel som NSR opp i mer enn 160kmt ekte fart.

Beviset venter jeg på.

Lenke til kommentar

Tråden har blitt en slags skrytearena for hvor fort man har kjørt, kan kjøre, og til dels burde kjøre.

Emnet vakler litt på grensen på forumet, da emnet som tas opp har med brudd på norsk lov å gjøre. Tråder om fart på bil har tidligere blitt stengt, da vi ikke ønsker skrytetråder for slikt.

Tråden stenges (i allefall inntil videre).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...