artaz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har i det siste begynt å vurdere å gå til inkjøp av en xbox da det er et latterlig RPG spill tørke på PS3 markedet. Har prøvd å få en oversikt over hvor mange bra RPG spill det finnes til xbox pr dags dato og evt. om det er noen kommende titler. Noen som kan gi meg en grei oversikt? Jeg er blodfan av RPG spill og spiller det meste av sånne spill, for å gi et eksempel, så koste jeg meg faktisk med enchanted arms, selv om jeg ikke vil si at dette er et spesielt bra spill. Og hvis noen gidder å gi meg et lyskast på hva forskjellene er mellom de forskjellige Xbox versjonene. Har fått med meg at elite versjonen er den eneste med HDMI muligheter, varierer feilprosent fra versjon til versjon? Støy? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Missforstod Endret 18. mars 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Alle _nye_ X360 versjonane har HDMI så vidt eg veit. Andre får korrigere meg om det er feil. Endret 18. mars 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har i det siste begynt å vurdere å gå til inkjøp av en xbox da det er et latterlig RPG spill tørke på PS3 markedet. Har prøvd å få en oversikt over hvor mange bra RPG spill det finnes til xbox pr dags dato og evt. om det er noen kommende titler. Noen som kan gi meg en grei oversikt? Jeg er blodfan av RPG spill og spiller det meste av sånne spill, for å gi et eksempel, så koste jeg meg faktisk med enchanted arms, selv om jeg ikke vil si at dette er et spesielt bra spill. Og hvis noen gidder å gi meg et lyskast på hva forskjellene er mellom de forskjellige Xbox versjonene. Har fått med meg at elite versjonen er den eneste med HDMI muligheter, varierer feilprosent fra versjon til versjon? Støy? Takker for alle svar:) jeg gjorde det samme på lørdag,kjøpte 360 arcade versjonen,kosta meg 1500 kr,og en 20gig HD for 300-400 kr,arcade har HDMI og er falcon board som ikke går i stykker så fort gode rpg spill til 360 er - eternal sonata - lost odyssey - mass effect - sikkert noen flere jeg ikke husker nå. Lenke til kommentar
juletred Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Oblivion er jo eit kjempebra spel som er verdt å få med seg.. Nokon som seier Blue Dragon også er bra, men dette har eg aldri spelt. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Oversikt over rollespill til Xbox360 fra prisguide.no: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k Jeg ser Mass Effect mangler fra listen til prisguide.no og det samme gjør Kingdom of Fire (hvis det kalles rollespill) så helt komplett er ikke listen. Blue Dragon får du billig hos Meeter og Komplett. Eternal Sonatra koster £17.99 hos Play.com så det blir under 200kr grensen. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har bare spilt nesten 10 timer av Lost Odyssey.. men, det alene rettferdiggjør ett innkjøp av 360 etter min mening! Lenke til kommentar
artaz Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Takker for svar. Hva er hovedforskjellene mellom de forskjellige versjonene da? Og hva trenger man HD for på Xbox? Lenke til kommentar
Langus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Takker for svar. Hva er hovedforskjellene mellom de forskjellige versjonene da? Og hva trenger man HD for på Xbox? hvis man skal bruke Xbox Live mye så er det lurt med harddisk. Skal man ikke drive mye online så er det ingen vits. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Takker for svar. Hva er hovedforskjellene mellom de forskjellige versjonene da? Og hva trenger man HD for på Xbox? Savegames, nedlastbart innhold (ekspansjoner til f.eks. Oblivion og Mass Effect), demoer, trailere osv. Xbox Live har mye mye mer man kan laste ned (både gratis og mot betaling) enn den der marketplace saken på PS3. Per i dag så er vel disken den eneste forskjellen mellom versjonene. Arcade/Core uten disk, Pro/Premium med 20gb disk og Elite med 120gb disk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Lost odyssey, beste rpg spillet du finenr til Xbox 360 etter min mening. fantastisk. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Liker du vestlig action rpg? Kjøp Mass Effect. Liker du japansk turbasert rpg? Kjøp Lost Odyssey. Det er så enkelt som det. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Lost Odyssey er nok det beste spillvalget, spesielt om du likte Enchanted Arms. LO er ubeskrivelig mye bedre, men spillmekanikken i de to spillene er mye av det samme. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg solgte nettopp min PS3 til fordel for X360 selv, nettopp pga. RPG-mangelen. Jeg har nettopp begynt på Lost Odyssey og det må jeg si er et av de beste JRPG's jeg har spilt. Absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå