Fear the Scare Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei, jeg for 2 minutter siden skulle kjøpe gta san andreas og så skulle jeg trykk inn alderene, og så kom den feil, og nå kommer jeg ikke inn på det spillet... Hvordan fjerner jeg denne sperren? Det kommer slik: "Beklager, men du har ikke tillatelse til å vise dette materialet på dette tidspunktet." på steamen... trenger hjelp! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 hva med å kjøre det uten steam? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 hva mente du? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 drit i å bruk steam, bare gå inn på spillet:P? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg skrev jeg skal kjøpe det som steam produkt, jeg har det jo ikke... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det har du ikke skrevet... men er vel noen settings på steam er det ikke? under instillinger eller noe? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Det er det jeg ikke skjønner, jeg finner ingen alders begrensingne.. Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er det jeg ikke skjønner, jeg finner ingen alders begrensingne.. Gå inn på: Steam > steamapps > common > Gta san andreas > san andreas.exe Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er det jeg ikke skjønner, jeg finner ingen alders begrensingne.. Gå inn på: Steam > steamapps > common > Gta san andreas > san andreas.exe korrekt disse ligger under c>programfiler / d>programfiler evt random kommer ann på hvor du la de, men regner med c>programfiler Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Slik jeg forstår det så har han ikke kjøpt spillet ennå, men da han skulle åpne produkt siden i steam for å kjøpe spillet (hvor det er en alder sjekk) skrev han feil alder og kommer nå ikke inn på produkt siden. Prøv å slett ClientRegistry.blob, muligens det hjelper (ta back-up i tilfelle). Edit: lill Leif kom innom Endret 19. mars 2008 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Sikkert bare en cache som husker på hva du svarte der. prøv å refreshe siden, eller slette cache fra IE (steam bruker vel ie?), eller den filen som sirius cobra nevnte ovenfor. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 ahh bare glem alt jeg har skrevet, var litt trøtt tidligere i kveld gitt. Ja da er det bare å slette cache. Ccleaner vil vel også funke? Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er bare å vente 24 timer eller noe, så sletter den det selv. Som de selv skriver, blir det ikke lagret. Kan jo også prøve å starte Steam på nytt, kanskje det funker? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Japp, det funka nå, neste probleme nå blir jo at når jeg trykker på "kjøp" knappen skjer ingenting... Steam er utrolig mot meg... Når jeg trykker på "kjøp" skjer ingeting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå