iChristian Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg ønsker å sette sammen flere bilder jeg har tatt nå i påsken til en "film". Hvordan gjør jeg det? Jeg bruker Ubuntu, så det hadde vært fint om tipsene var tilpasset det. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 jeg lurer på det samme. vet ikke om det helt er dette trådstarter mener, men har tatt bilder av folk som hopper på et skihopp og lander med hodet først i snøen. Bildene er tatt i burst og er dermed 7-8 bilder i løpet av hoppet. Ønsker å sette disse sammen slik at de kan vises som en avi, mpeg, mov-film eller liknende. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er fleire måtar å gjere det på. Ein kan bruke eit videoredigeringsprogram, som Windows Moviemaker, importere bileta, leggje på tidslinja og eksportere. Ein ting ein bør gjere før ein importerer er å endre standardlengda til importerte bilete. Denne ligg gjerne på 5-6 sekund, noko som er altfor mykje. I Moviemaker endrer ein dette ved å gå til (i Vista) Verktøy --> Alternativer, og under fana Avansert endre på Bildevarighet. Alternativt kan ein bruke program som JPGVideo. Dette lar ein på ein (so vidt eg hugser) enkel måte lage ei AVI-fil av ei serie JPG-bilete. Om ein vil ha litt fleire mogelegheiter for komprimering er Virtualdub eit fint alternativ. Når ein skal opne bileta, velg det fyrste i sekvensen og sjekk at Automaticall load linked segments er haka av. Komprimering vel ein under Video --> Compression. Om ein vil resize kan ein gjere det ved å leggje til filteret som heiter resize: Video --> Filters --> Add. Framerate (talet på biletet per sekund) vel ein under Video --> Framerate. For å lagre AVI-fila, gå til File --> Save AVI. Har ein Quick Time Pro ser det ut som om dette ogso kan brukast. Vel Fil --> Åpne bildesekvens, og lagre med Fil --> Eksport. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Det kommer litt ann på hva du mener med "film". Enkel løsning for de som har Photoshop. Hent opp alle bildene i PS og legg dem på hvert sitt layer. Eksporter til ImageReady og lagre som GIF. As this: Endret 24. mars 2008 av xST©NE2005 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Alternativt kan ein bruke program som JPGVideo. Dette lar ein på ein (so vidt eg hugser) enkel måte lage ei AVI-fil av ei serie JPG-bilete. Prøvde dette først. TOTALT ubrukelig på mine 8 megapiksel jpg-filer. Kun én av komprimeringene viste noe annet enn toppen av bildet, men da med store striper og uten farger. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Veit ikkje om det er grunnen til problemet, men eg ville ha skalert ned bileta før eg laga film av dei. Eg prøvde raskt med 15 filer i 800x600, og det fungerte tilsynelatande fint. 8 megapikslar er mykje for video ... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Veit ikkje om det er grunnen til problemet, men eg ville ha skalert ned bileta før eg laga film av dei. Eg prøvde raskt med 15 filer i 800x600, og det fungerte tilsynelatande fint. 8 megapikslar er mykje for video ... Ja, er nok designet for mindre filer. Men jeg er på utkikk etter et program som gjør dette enklest mulig, det må dermed kunne håndtere denne nedskaleringen selv. Etter JPGVideo prøvde jeg Windows eget Windows Movie Maker (for Vista). Dette fungerte bedre. 5 minutters fikling og resultatet ble slik: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fungerte jo fint det. Til trådstartar: Beklager mangelen på Linux-alternativ. Eit program som kan gjere dette er Avidemux, som du finn i Programmer --> Legg til/fjern. Der finn du ogso ein del videoredigeringsprogram, kan vere nokre av desse kan gjere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå