Gå til innhold

Kulturo: Klassikeren: The Beatles - Revolver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg har lagt merke til med mye av det kulturo leverer, og som er spessielt ille med denne artikkelen, er lengden. Dette er jo alt for kort! Er jo ingen vits i å ha en slik spalte med klassikere når dere ikke greier å få til mer en fire hundre ord. Skjerpings.

Endret av tbotrqual
Lenke til kommentar
En ting jeg har lagt merke til med mye av det kulturo leverer, og som er spessielt ille med denne artikkelen, er lengden. Dette er jo alt for kort! Er jo ingen vits i å ha en slik spalte med klassikere når dere ikke greier å få til mer en fire hundre ord. Skjerpings.

Ingen vits? Hvor lange artikler man liker å lese er veldig individuelt så selv om du synes 400 ord er kort så synes en annen at det er langt og en tredje at det er perfekt.

Lenke til kommentar
En ting jeg har lagt merke til med mye av det kulturo leverer, og som er spessielt ille med denne artikkelen, er lengden. Dette er jo alt for kort! Er jo ingen vits i å ha en slik spalte med klassikere når dere ikke greier å få til mer en fire hundre ord. Skjerpings.

Ingen vits? Hvor lange artikler man liker å lese er veldig individuelt så selv om du synes 400 ord er kort så synes en annen at det er langt og en tredje at det er perfekt.

Uff. Når jeg sier ingen vits så mener jeg jo selvfølgelig ingen vits for meg. Jeg driter vel i hva andre foretrekker når det kommer til lengde på artiklene. Selvfølgelig er det individuelt, men for min del er dette helt ubrukelige saker da man ikke klarer å få til noe mer en overfadiske morsomeheter, og ikke noe dypere enn det. Det du skriver seier seg jo selv og er totalt åpenbart.

Lenke til kommentar
En ting jeg har lagt merke til med mye av det kulturo leverer, og som er spessielt ille med denne artikkelen, er lengden. Dette er jo alt for kort! Er jo ingen vits i å ha en slik spalte med klassikere når dere ikke greier å få til mer en fire hundre ord. Skjerpings.

Det vil alltid være vanskelig for oss å vite hvor dypt vi skal gå før vi setter strek. Enkelte lesere sitter med masse kunnskaper om en gitt klassiker, for andre er det et første møte. Vi prøver oss på en middelvei som skal funke for begge deler. Jeg beklager om det ikke gjør det for deg.

Lenke til kommentar

Å få folk til å lese lange stykker tekst på nett er rimelig vanskelig. Ta bare ingress på forsiden, i løpet av de tre første ordene har de fleste lesere gått videre til en annen sak, dersom interessen ikke blir tent øyeblikkelig.

 

En nett-tekst har mye av de samme problemene. Alt må holde på leseren, og det er noe tricky å skrive sånn.

Lenke til kommentar
Uff. Når jeg sier ingen vits så mener jeg jo selvfølgelig ingen vits for meg. Jeg driter vel i hva andre foretrekker når det kommer til lengde på artiklene. Selvfølgelig er det individuelt, men for min del er dette helt ubrukelige saker da man ikke klarer å få til noe mer en overfadiske morsomeheter, og ikke noe dypere enn det. Det du skriver seier seg jo selv og er totalt åpenbart.
For det første oppfordrer jeg deg da til å skrive en mer dyptgående artikkel om albumet. Kan jo faktisk hende at noen ikke sitter med like mye kunnskap om Beatles' album, liv og virke som deg. Er det ikke bedre at en "kort" artikkel kan fange "utenforståendes" interesse enn å avskrekke dem med en lang avhandling som fører til at de ikke hører på musikken i det hele tatt?

 

For det andre, hvis alle artikler som ble skrevet skulle passet for alle ville svært lite bli skrevet i det hele tatt.

Endret av Saiko
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...