alos Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 jeg skal mekke litt modding og skal i den anledningen putte en gammel bærbar inn i seden på kabinette, da denne maskinen ikke har netverkskort lurte jeg på om det er noen her ute som hveit on et program som kjører VNC over Paralell/printer port eller com porten. Takker for all hjelp som kan være til nytte Alos Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Serial og paralellporten er jo elendig trege da! Tviler på at du før kjørt VNC med en slik fart. Men jeg tror det skal gå i teorien. Lenke til kommentar
alos Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 hveit hva farten er, men skal ikke jobbe over lengre tid, bare klikke noen ikoner, har det heller ikke travelt Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 har ikke den pærbare pcmcia kort? kan vel bare løfte lokket om du bare skal trykke på noen ikoner uansett.... Lenke til kommentar
alos Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 pcmcia ingangene fungerer ikke, skal strippe maskina for alt av tastatur og annet søppel, kun CPU, hovedkort og skjerm igjenn, hovedkortet skal jeg sette oppå PSU, skermen skal jeg sette i siden av kabinettet, men jeg trenger en måte å få styrt maskinen på en gang i blant. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Dette brukte jeg før over serieport og parallelport . http://www.symantec.com/pcanywhere/ Lenke til kommentar
alos Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå