TyTabor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg har Mozilla Thunderbird 2.0.0.6 og lagt til Lightning kalender tillegget, versjon 0.7. Jeg har også lasted ned Provider 0.3.1. Og jeg har XML adressen til googlekalenderen min. Men hvordan synkroniserer jeg Thunderbird Lightning opp mot Google kalender? Jeg har lagt til programutvidelsen Provider for google, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal sette opp Lightning til å lese google XML filen. Selv om jeg går inn på Verktøy og alternativer og sjekker lightningfanen, finner jeg ikke ut hvordan jeg skal sette in XML filer til google kalenderen. Endret 18. mars 2008 av TyTabor Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg bruker Firebird som kalenderapplikasjon på maskinen, og syncer fram/tilbake med Google Calendar vha. Gcal Daemon. Ikke det du ønsker kanskje, men det funker fett for min del. Lenke til kommentar
TyTabor Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 DER satt den! En prima guide finnes og dermed fungerer Thunderbird Lightning opp i mot Google calendar. Genialt! http://bfish.xaedalus.net/?p=239 Lenke til kommentar
TyTabor Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som får "oppgaver" til å fungere i Lightning? Jeg får opp feltet, men når jeg legger til nye oppgaver kommer ikke disse opp i oppgavefeltet. Hvordan får en dette til å fungere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå