Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

CPU hopper plutselig opp til 100% bruk 1 ganger pr sekund.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei klarer liksom ikke å se at det er noe annet enn maskinvareproblemer som kan forårsake dette her.

Plug and play tjensten som oppfører seg merkelig.

Maskinvareavbrudd som inntreffer med jevne mellomrom.

Det rareste er at ikke kernrate viser noen fornuftig grunn til hva som forårsaker dette. For normalt sett skal et maskinvareavbrudd bestandig bli behandlet av funksjonsdriveren til den maskinvaren.

Som en siste test kan du jo prøve å deaktivere intelppm driveren i enhetsbehandling og restarte og så prøve å kjøre kernrate om slike spikes skulle forekomme igjen.

Lenke til kommentar
Den ligger der en "plass"

Du må muligens gå på Vis menyen i Enhetsbehandling og velge Vis skjulte Enheter.

Om du har problemer med å finne den kan du laste ned Autoruns fra windows sysinternals. Der ligger alle driverne under Drivers fanen.

Fant den under Prossesorer og avinstalerte den ,restartet og samme problemene oppsto ,hele driten låste seg så nå er jeg fed up av hele greia det er vel bare å kjøpe seg et nytt Hovedkort tenker jeg!!!

Lenke til kommentar
Hmm interessant? Så nå er det ingen flere Spikes eller? Hvordan kom du frem til dette?

Nei nå er det ikke noe problemer med lagg og ingen flere spikes ,Men nå forsvinner dvd og dvd brenner når jeg putter in en cd og så da er det en ny restart, da finner maskinen dem igjen helt til jeg spiller av en ny cd ,når jeg da avslutter så er dem borte igjen ,merkelige greier dette her

Lenke til kommentar

Vil jo tro disse DVD-rommene er tilkoblet denne kontrolleren som du avinstallerte da?

Sjekk forresten etter merkelige Filter Drivere i enhetsbehandling for disse.

Inn på enhetsbehandling

Egenskaper for DVD-enhet

Detaljer

Øvre filter for enhet

Nedre filter for enhet

Øvre filter for klasse

Nedre filter for klasse.

Lenke til kommentar
Vil jo tro disse DVD-rommene er tilkoblet denne kontrolleren som du avinstallerte da?

Sjekk forresten etter merkelige Filter Drivere i enhetsbehandling for disse.

Inn på enhetsbehandling

Egenskaper for DVD-enhet

Detaljer

Øvre filter for enhet

Nedre filter for enhet

Øvre filter for klasse

Nedre filter for klasse.

Øvre filter for enhet står det redbook for dvd rom

Nedre filter står det ingenting

Ingenting for øvre eller nedre klasse heller

Øvre filter for dvd/rw står det redbook Nedre imapi og ingenting på øvre og nedre klasse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...