Majin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) hei, jeg har bestemt å kjøpe en ny bærbar som jeg skal bruke til spill og skole setter penge grensen på 14k, vil ikke gi mer enn det. og vil ha 4gb ram, minst 4GHz prosessor og 4mb L2 buffer. og et skjermkort som tar directx 10 og som ellers yter bra med 3d spill og strategi spill. eller vil jeg ha vista som os. dette er dataen jeg har sett ut. xps gaming får ikke vist fullstendig hva jeg skal ha, men eneste endring er at jeg tar med 4gb ram og ryggsekk til dataen. prisen havner da på 13900kr denne lover bra, har sett på tester på skjermkortet og det tar ikke directX,10 men får gode omtaler. så er åpen for andre valg, men de fleste steder mangler som regel noe av det jeg ønsker. noen ideer? takker mye for det. god påske:) Endret 18. mars 2008 av Majin Lenke til kommentar
Majin Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 glemte å legge ved atgrunnen til at jeg velger bærbar er at det er mye mer mobilt, med tanke på å være hos kompiser med dataen og slikt. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 har nå tittet og funnet denne multicom pc bryter grensa litt etter at jeg har fått det jeg ville. men den har det jeg ønsker. noen som veit noe mer om denne dataen? om den er verdt det og om leveransen er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå