Forumforumforum Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) *slettet* Endret 10. oktober 2009 av ing-cognito Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så ikke ut som det var så mye mat akkurat, men prøv å last ned mat på data(søk på google). Det er gratis program der du kan regne ut kosthold, antall kalorier, proteinr, karbs, fett, og mye annet. Burde og få tak i feks selolje som du tar en skje eller to av hver dag hvis du ikke spiser noe fisk Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Elendig kosthold. Hvordan trener du? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Sorry for at jeg ikke har svart tidligere, er på øvelse for tiden.. Så ikke ut som det var så mye mat akkurat, men prøv å last ned mat på data(søk på google). Det er gratis program der du kan regne ut kosthold, antall kalorier, proteinr, karbs, fett, og mye annet. Burde og få tak i feks selolje som du tar en skje eller to av hver dag hvis du ikke spiser noe fisk Spiser kanskje ikke så mye, men det er vel den unødvendige "kosen" og lite trening som forbrenner som gjør at jeg har lagt på meg vil jeg tro.. Skal se om jeg finner programmet Elendig kosthold. Hvordan trener du? Trener litt styrke, ettersom hva jeg har tid til. Går i knebøy, litt benkpress, og en del øvelser for kastarm, og litt stabilsering av rygg/mage.. Veldig liten struktur i treningen. Ellers spiller jeg litt fotball innendørs med andre på militærleieren.. Noen som har noe mer konkret på tiltak jeg bør gjøre? Både på kosthold og trening... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Les nutrition for newbies på t-nation.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå