Gå til innhold

Et par spm ang happy care forsikringen

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mobilen min i ca 8mnd nå, men nå har den blitt ganske så most etter at den datt ut av lomma mens jeg syklet i veien og det kom en bil bak, hehe.

Men nå er spørsmålet mitt om jeg kan velge å få helt ny mobil(ny type) og evt betale mellomlegget selv, eller kan de si at jeg bare kommer til å få en ny en av samme merke?

Og om jeg eventuelt skulle få en helt ny av mitt valg, hvor mye får jeg igjen for mobilen min da? Det den er verdt uten abn nå? Det jeg betalte for den? Eller det den var verdt da jeg kjøpte den uten abn?

Jeg betlate kun 199kr for den med nonstop, men den koster litt over 2000kr uten abn nå.

Ville lage denne tråden nå så jeg vet om jeg kan begynne å se meg ut en ny mobil før jeg går i butikken eller ikke. For hvis jeg får ny valgfri mobil så må jeg vel velge der og da i butikken?

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis mobilen din fortsatt finnes på markedet vil du få en identisk type. Hvis ikke vil du få en tilsvarende eller bedre modell (du kan da sikkert komme til enighet med hvilken tilsvarende modell du vil ha).

Du vil ikke kunne betale mellomlegget til en annen/bedre telefon. Dette pga at det har vært veldig mye missbruk av folk som er lei telefonen sin for så å kaste den i bakken.

Lenke til kommentar

Godt tips er å starte å titte i brosjyren du skulle ha fått med når du handlet forsikringen. Fikk du den ikke, kan du titte her: www.happycare.no

Du går ikke til butikken, du ringer direkte til forsikringsselskapet og melder skade der :). Om mobilen er totalskadd, så blir den nok erstattet med en ny tilsvarende en. Altså samme mobil, eller etterfølgeren. Du får ikke velge selv, eller betale mellomlegg eller slikt - den blir valgt ut for deg.

Du må betale 295,- i egenandel, og den nye mobilen blir mest sannsynlig sendt ut til deg pr post :).

Telefon: 815 58 589

Åpningstider:

Mandag–fredag 09.00–19.00

Lørdag 10.00–15.00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...