toazty Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 `hvordan får jeg kontakt med pckiosken.no? finner ingen mail eller telefon nummer på deres hjemmeside... og får heller ikke svar på [email protected] , dette er en mail de bruker når de sender ut info til kunder, står ikke No-reply .. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 mener jeg brukte [email protected] og fikk svar, før jul en gang. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Disse har samme besøks- og postadresse som pckiosken. Namdal Data og Telesenter AS Herlaugs g 4 7800 Namsos................. 74 27 04 05 Telefaks........................................... 74 27 10 80 Daglig leder heter Jan Regin Derås, hvis du trenger navnet til noe. Endret 18. mars 2008 av JLa Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 får prøve der i morgen.. utrolig at de ikke har kontakt adresse eller noe på nettsiden... må vel være det som er det aller aller aller viktigste på salgssteder på nettet.. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 får prøve der i morgen.. utrolig at de ikke har kontakt adresse eller noe på nettsiden... må vel være det som er det aller aller aller viktigste på salgssteder på nettet.. Øverste linjen, litt til høyre, så står det "kontakt oss". Prøvd å trykke der? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 litt morsomt at jeg ikke så den før i dag.. ( sikker på at den ikke var der før i dag ) , men da hgar jeg sendt mail til rett adresse... 3 dager siden det nå.. ingen svar.. ringe dem i mårra-.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå