Gå til innhold

ratt til gt5?!

snik1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man ikke vil legge fullt så mye penger i det er det også 900 grader rotasjon på Logitech Driving Force Pro, som man får for under 800,- nå. Jeg har et slikt selv, syns nesten det blir vel mye ratting, spesielt når man står baklengs i sandfella og skal prøve å skynde seg ut... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis man ikke vil legge fullt så mye penger i det er det også 900 grader rotasjon på Logitech Driving Force Pro, som man får for under 800,- nå. Jeg har et slikt selv, syns nesten det blir vel mye ratting, spesielt når man står baklengs i sandfella og skal prøve å skynde seg ut... ;)

Interessant! :) Kjøpte Prologue i dag, og har siden det siklet etter ratt. Har ikke penger nok til G25, så kanskje kunne dette vært et alternativ. Vil du anbefale det? Fungerer det perfekt til GT5 Prologue?

Lenke til kommentar

Interessant! :) Kjøpte Prologue i dag, og har siden det siklet etter ratt. Har ikke penger nok til G25, så kanskje kunne dette vært et alternativ. Vil du anbefale det? Fungerer det perfekt til GT5 Prologue?

interessant nok så er GT5 Prologue designet for driving force pro (DFP) mer enn G25 siden i instillingene er det bare DFP man kan skifte knapp på og sånt, og G25 er ikke til å finne i instillingene :) men dog så er det greit for de med G25 og siden man kan også få skiftet kontroll og sånt i samme instillingene som DFP.. pluss at G25 har clutch, noe som jeg har veldig lyst på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...