snik1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei! finnes det ratt med svingradius som er på en vanlig bil? sånn rundt nesten 900 grader? Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei! finnes det ratt med svingradius som er på en vanlig bil? sånn rundt nesten 900 grader? Logitech G25 Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det beste rattet til GT5 er Logitech G25.. Koster 1500 - 2000 kr men er verdt det! Clutch og H-gir og god kvalitet! Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 sinnsykt kult, takk!!!!! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvis man ikke vil legge fullt så mye penger i det er det også 900 grader rotasjon på Logitech Driving Force Pro, som man får for under 800,- nå. Jeg har et slikt selv, syns nesten det blir vel mye ratting, spesielt når man står baklengs i sandfella og skal prøve å skynde seg ut... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet hvilke PS3-bilspill Logitech G25 er kompatibelt med? Noen som har prøvd Gran Turismo 4 på PS3 med G25? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvis man ikke vil legge fullt så mye penger i det er det også 900 grader rotasjon på Logitech Driving Force Pro, som man får for under 800,- nå. Jeg har et slikt selv, syns nesten det blir vel mye ratting, spesielt når man står baklengs i sandfella og skal prøve å skynde seg ut... Interessant! Kjøpte Prologue i dag, og har siden det siklet etter ratt. Har ikke penger nok til G25, så kanskje kunne dette vært et alternativ. Vil du anbefale det? Fungerer det perfekt til GT5 Prologue? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det fungerer helt fint til demoen ihvertfall. Har ikke fått ferdig Prologue enda, men regner med at det er greit der også. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har ikke fått ferdig Prologue enda, men regner med at det er greit der også. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 jeg bestilte igår! kommer seinest til mandag! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 G25 eller Drving Force Pro? Gratulerer uansett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvis man ikke vil legge fullt så mye penger i det er det også 900 grader rotasjon på Logitech Driving Force Pro, som man får for under 800,- nå. Jeg har et slikt selv, syns nesten det blir vel mye ratting, spesielt når man står baklengs i sandfella og skal prøve å skynde seg ut... Interessant! Kjøpte Prologue i dag, og har siden det siklet etter ratt. Har ikke penger nok til G25, så kanskje kunne dette vært et alternativ. Vil du anbefale det? Fungerer det perfekt til GT5 Prologue? interessant nok så er GT5 Prologue designet for driving force pro (DFP) mer enn G25 siden i instillingene er det bare DFP man kan skifte knapp på og sånt, og G25 er ikke til å finne i instillingene men dog så er det greit for de med G25 og siden man kan også få skiftet kontroll og sånt i samme instillingene som DFP.. pluss at G25 har clutch, noe som jeg har veldig lyst på! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vurderer G25 selv faktisk, men hvordan er det og bruke i mindre realistiske spill som Motorstorm og burnout paradise? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 burnout paradise funker det greit på! Men motorstorm støtter ikke ratt å pedaler. blir liyt dumt å kjøre motorsykkel med ratt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 burnout paradise funker det greit på! Men motorstorm støtter ikke ratt å pedaler. blir liyt dumt å kjøre motorsykkel med ratt hehe enig der ja, trur nesten jeg må skaffe meg et slikt ratt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå