hageby1 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Forumet er veldig streng på piratkopiering. sitat fra nettiketten til forumet: "Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post" Men, I bruktforumet selger folk cder som de innrømmer at er brente: "Alle spillene er brente, men de virker akkurat som de vanlige. Det er disse spillene: Toy Story 2, Unreal Tornament, Magic, Carmageddon TDR2000, F1200, The Sims osv. ... Det koster 100kr per cd, så hvis du vill ha 3 spill og alle går på en cd, så får du alle de tre spille for 100kr" Jeg syns ikke dette høres helt logisk ut, så blir reglene i forumet lettere, eller reglene i bruktmarkedet bli strengere? for å hindre at dette blir en rent warez forum, syns jeg reglene skal gjøres strengere i bruktmarkedet Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har tro på at ledelsen i HWN passer mer på forumet enn bruktmarkedet siden bruktmarkedet er beregnet på HW og ikke på SW, derfor tenker de ikke over bruktmarkedet som noe warez-sted. Men når folk begynner med warez på bruktmarkedet, da må noe gjøres. Jeg synes det er topp med strenge regler mot warez. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Selvfølgelig er forumet viktigst, men det var bare for åpenbart piratkopiert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå