DIMENOS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 hei kjøpt en 9600-bliss fikk den i posten idag. så på esken og til min overraskelse er det 8800 gt eske limt på med info som bliss 9600 gt pcx og displayport merke og det hele. synes dessverre at gainward burde være litt mer profesjonelle til å lage en 9600 eske og ikke bruke 8800 esker med klistremerker. noen andre som har opplevde dette? skrive inn! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 hei kjøpt en 9600-blissfikk den i posten idag. så på esken og til min overraskelse er det 8800 gt eske limt på med info som bliss 9600 gt pcx og displayport merke og det hele. synes dessverre at gainward burde være litt mer profesjonelle til å lage en 9600 eske og ikke bruke 8800 esker med klistremerker. noen andre som har opplevde dette? skrive inn! Ok, så du mener at du vil betale mer penger, for den pappen du uansett hiver i papirgjenvinnings-spannet ditt?? Jeg er for minimalistisk innpakning! Hvorfor skal vi få 8kg med søppel hver gang vi pakker ut et produkt? Det er helt unødvendig! Send oss kortene i SMÅ esker/kartonger, dog. med nødvendig beskyttelse. Bruk minst mulig penger på emballasje-eyecandy!!! Det er mine tanker til produsenter.. Jeg er da interessert i maskinvaren, ikek en pappeske :O Lenke til kommentar
DIMENOS Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 nei tror ike du skjønt hva jeg mente helt!! er det ikke rart at en 9600 kort kommer i en 8800gt eske som bare er klistret med 9660 merke?? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 er det ikke rart at en 9600 kort kommer i en 8800gt eske som bare er klistret med 9660 merke?? Nei Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Så nytt som skjermkortet er så kan jeg ikke si meg overasket, rarere ting har skjedd. Lenke til kommentar
Tigerhawk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hei kjøpt en 9600-blissfikk den i posten idag. så på esken og til min overraskelse er det 8800 gt eske limt på med info som bliss 9600 gt pcx og displayport merke og det hele. synes dessverre at gainward burde være litt mer profesjonelle til å lage en 9600 eske og ikke bruke 8800 esker med klistremerker. noen andre som har opplevde dette? skrive inn! Ok, så du mener at du vil betale mer penger, for den pappen du uansett hiver i papirgjenvinnings-spannet ditt?? Jeg er for minimalistisk innpakning! Hvorfor skal vi få 8kg med søppel hver gang vi pakker ut et produkt? Det er helt unødvendig! Send oss kortene i SMÅ esker/kartonger, dog. med nødvendig beskyttelse. Bruk minst mulig penger på emballasje-eyecandy!!! Det er mine tanker til produsenter.. Jeg er da interessert i maskinvaren, ikek en pappeske :O Jeg er så enig med deg! Heller vært en hvit pappeske med modellens navn og specsa på baksiden! Det enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå