bruker365 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kommer førerkortet i posten eller må jeg hente det selv? Jeg tok mørkekjøringen i midten av februar da det gikk ut den 1. mars, men nå sitter jeg med et utgått kort og lurer på hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ring statens vegvesen og spør Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Man må først ta mørkekjøringskurset, så besøke vegvesenet, helst med regning fra mørkekjøringa + legitimasjon + 200kr. Så får du kortet i lappen etter noen dager. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk ett sånt mørkekjøringsbevis når jeg tok lappen for ett par år siden... viste det på statens vegvesen, fikk midlertidlig kjøreseddel og lappen kom i posten Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Lappen sender de i posten. Men ring og hør med dem du. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) var i akkurat samme situasjon som deg, Ollimo. kjørte med ugyldig førerkort i omtrent et halvt år før jeg gadd å bruke penger på å få nytt, har aldri blitt bedt om å vise førerkortet uansett så hadde det ikke vert for at jeg hadde noen andre æren hos biltilsynet samtidig hadde jeg droppa det. edit: den kommer jo i posten men man må til vegvesenet for å bestille og betale det. Endret 19. mars 2008 av datastol Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 nå trudde jeg at det skulle bli en diskusjon om hvor dårlige folk er til å kjøre^^ ordtak^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå