Gå til innhold

Svartmaler Nokia N82

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurder ny mobil nå og denne er veldig aktuell, men 4k er mye penger å bruke på en telefon.

Har aldri vært den som kjøper svindyr mobil heller. Men er kameraet så bra at man kan erstatte det med ordentlig kamera så hjelper jo det litt da..?

Lenke til kommentar

Tenker på det samme som paa99. Skal jeg kjøpe mobil og kamera eller leverer n82 sitt kamera gode nok bilder. Liker tanken på å ha kamera med meg overalt. Ser sånn 4 millioner motiver hver dag :)

Og n82 har god blitz og bildene jeg har sett fra den er gode.

Lenke til kommentar
Wow, dette var virkelig overraskende. Nokia slenger ut en ny svart utgave av en mobil som tidligere bare var sølvfarget. :roll:

Rene julekvelden for Nokia-fansen, liksom! Jaja, det viser jo at det skal ikke så mye til for å glede en Nokia-eier....... :cool:

Lenke til kommentar
fortsatt for dyr ass. Gir ikke mer en 3000 for en telefon. Coolt at den har så heftig video.

Latterlig at VGA-video fortsatt ikke er standard. Min gamle 6280 tok opp video i 640x480. Muligens ikke i samme kvalitet, siden den var litt dårlig etter min mening, men uansett VGA.

Lenke til kommentar

Uenig i at denne ser bedre ut i svart. Synes at svartfargen gir en enda mer utpreget plastikk-look over telefonen... Har, som mange andre, en forkjærlighet for svart, men ærlig talt så synes jeg den ser bedre ut som blank/titan...

/min mening :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...