AltuZ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 hey vet jeg har laget en lignene post før men. Jeg trenger hjelp til og finne et nytt agp kort! jeg vil gjerne at det skal ligge under 1000 lappen men vis det ikke går så.. På den forige posten så var det en som la ut demovare og den ble borte med en gang hehe så vis noen klarer og finne et kort som ikke er demovare og som er bra/bedre en 6600GT så gjerne svar her hehe takker for alle svar jeg får mvh Arne Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 bruk heller pengene på et nytt hovedkort med pci-e slot. Da blir skjermkortene med ett mye billigere og bedre. Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dette kortet funker sikkert fint visst du ikkje vil byte til pci-express... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334575 Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) bruk heller pengene på et nytt hovedkort med pci-e slot. Da blir skjermkortene med ett mye billigere og bedre. mm men da må jeg bytte mer også og da ble det dyrt plutselig med tanke på at jeg har socket A prosessor. Endret 18. mars 2008 av AltuZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå