tomniel Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Kjøpte meg en DVR-550H for en tid tilbake. Fikk da oppgitt av selger at denne var sonefri. Da jeg på søndag skulle sette meg ned for å se en av de mange DVD`ene jeg handlet i USA, ble jeg ganske forbannet da jeg fikk beskjed om at regionkoden ikke kunne avspilles.. Min bror mener at det skal være mulig å låse opp regionkoden? Er dette riktig? Endret 26. mars 2008 av tomniel Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kjøpte meg en DVR-550H på Expert Hasle i Oslo for en tid tilbake. Fikk da oppgitt av selger at denne var sonefri. Da jeg på søndag skulle sette meg ned for å se en av de mange DVD`ene jeg handlet i USA, ble jeg ganske forbannet da jeg fikk beskjed om at regionkoden ikke kunne avspilles.. Min bror mener at det skal være mulig å låse opp regionkoden? Er dette riktig? Ja, men Pioneer DVR-550H er ikke sonefri fra fabrikken. En liten modifisering (software-relatert, tror jeg) må utføres som ikke tar mer enn 5 minutter. Selgere er "experter" på snarveier for å slippe å yte ekstraservice så lenge de får solgt varen. Ta med spilleren tilbake til butikken og få dem til å gjøre den sonefri (tryggest), eller søk på internett etter tips (litt mindre trygt). Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Kjøpte meg en DVR-550H på Expert Hasle i Oslo for en tid tilbake. Fikk da oppgitt av selger at denne var sonefri. Da jeg på søndag skulle sette meg ned for å se en av de mange DVD`ene jeg handlet i USA, ble jeg ganske forbannet da jeg fikk beskjed om at regionkoden ikke kunne avspilles.. Min bror mener at det skal være mulig å låse opp regionkoden? Er dette riktig? Ja, men Pioneer DVR-550H er ikke sonefri fra fabrikken. En liten modifisering (software-relatert, tror jeg) må utføres som ikke tar mer enn 5 minutter. Selgere er "experter" på snarveier for å slippe å yte ekstraservice så lenge de får solgt varen. Ta med spilleren tilbake til butikken og få dem til å gjøre den sonefri (tryggest), eller søk på internett etter tips (litt mindre trygt). ok, takk for tipset Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kanskje du finner noe her: http://www.videohelp.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå