HTPC brukeren Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei! Jeg vurderer å bytte ut min tokjerners prosessor, med en firekjerners prosessor, og har et par spørsmål? Hvilke firekjerners AMD prosessor er de beste per dags dato? Ønsker gjerne flere prisalternativer. Som dere ser nedenfor så har jeg et ASUS M2A-VM (chipset AMD 690G) hovedkort. Bør jeg bytte ut dette å heller gå for en intel firekjerners prosessor, i tilfelle hvilke hovedkort og hvilke prosessor? Mitt oppsett nå: CPU: Athlon X2 BE-2350 Skjermkort(GPU): Gigabyte GV-RX26T256H (Radeon HD 2600 XT 256MB GDDR3) Hovedkort: Asus M2A-VM (Chipset AMD 690G) PC-en benyttes både som HTPC med mye avspilling av 1080p-materiale og vanlig kontorjobbing, lite dataspill, men jeg jobber ofte med mange programmer samtidig. Vil gjerne at det nye oppsettet skal vare minimum 5 år. Alle råd mottas med takk! Endret 18. mars 2008 av HTPC brukeren Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvaslags budsjett snakker vi her? Lenke til kommentar
HTPC brukeren Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hvaslags budsjett snakker vi her? Maks 2000 kr. for kun CPU, hvis bytte av hovedkort i tillegg, totalt 3000 for CPU og Hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå