VetleRsport Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg får ikke spillt med min Simens data. Det kommer feilmelding om at den ikke finner skjermkortet mitt. Så kommer det et program som skal finne feilen men den klarer det jo ikke... Jeg sier dere en ting.. IKKE INSTALER VISTA (det var orginalt på denne) her tok jeg et bilde av denne boksen... Hva skal jeg gjøre noen som vet? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 innstalere nyeste starforce(kopisperre program), eller laste ned crack. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 hvor finner jeg dette programmet du snakker om da?? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 fant ikke noe "konkret" jeg kunne laste ned... Noen som kan linke til det eller sende pm om to rrent side som har det? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 du kan prøve å gå inn på www.gamecopyworld.com og laste ned en nocd-crack. skulle ikke være de helt store moralske problemene hvis du har kjøpt spillet. personlig pleier jeg å boikotte spill med den kopibeskyttelsen. liker ikke sånt lever spillet tilbake der du kjøpte det og krev penga tilbake pga kopibeskyttelsen. hvis alle gjør det, må selskapet som gir ut spillene slutte å bruke det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå