R@ge Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Fingerslikker Du er kanskje en selv, eller du har et par på kontoret? Jeg snakker nå om slike mennesker som konstant må fukte fingrene sine for å kunne bla i aviser og papirark. Hvorfor jeg har fått nok av disse kan du lese på www.sinna.no, men hva synes du om fenomenet? Spørsmålet er om du en fingerslikker selv? NB: Det er ikke et spørsmål om du gjør det ofte eller sjeldent, men om du faktisk gjør det. Gjør du det en gang i året er du fortsatt en fingerslikker. Edit: en presisering Endret 20. mars 2008 av R@ge Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg gjør det når jeg leser aviser, men så er det kanskje 3-4 ganger i året. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 En ting jeg lurer på, er hvem er det som lærer det vekk? Er det noe man blir født som eller er det en uvane man får senere? Det er enormt mange som gjør dette, og jeg undrer meg bare hvordan man kan finne det furnuftig å slikke på fingrene sine... Sorry, er litt opphengt i det om dagen... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 En ting jeg lurer på, er hvem er det som lærer det vekk? Jeg tok det fra faren min når jeg var liten, unger absorberer mye rart . Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det skjer av og til at jeg gjør det, om jeg har ''mårrafingrer'' hvor det er umulig å bla i en avis osv. Ellers skjønner jeg ikke hva det er å irritere seg over om andre gjør det egentlig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Eg har lagt merke til at engelsk-læraren min gjer det heile tida. Kan tenke deg kor mange ganger ho må fukte seg når ho skal dele ut 26 arbeidsplanar. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Ellers skjønner jeg ikke hva det er å irritere seg over om andre gjør det egentlig. Først og fremst fordi jeg synes det er ekkelt å se andre mennesker putte skitne fingre inn i munnen, for så å slikke på papirark som jeg må ta på etterpå... Har vel litt bakteriefobi da, men jeg holder meg i hvert fall frisk Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Eg har lagt merke til at engelsk-læraren min gjer det heile tida. Kan tenke deg kor mange ganger ho må fukte seg når ho skal dele ut 26 arbeidsplanar. Når jeg tenker meg om er det mange (om ikke alle) lærere som gjør det. Når de skal dele ut papirer, prøver osv. Personlig er jeg ikke en fingerslikker Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Æsj...Det nederste bildet var skikkelig ekkelt... Endret 18. mars 2008 av Trouble Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Æsj...Det nederste bildet var skikkelig ekkelt... Ja, er man fingerslikker kunne man like godt slikket rett på tastaturet! Ekkelt men sant. Sorry folkens, jeg synes bare det er så utrolig ekkelt, og et stort samfunsproblem som ingen har berørt enda... Tenk dere hvordan fingerslikking er i forhold til smitte, det er jo ikke en bakterie som slipper unna en fingerslikker liksom! Det er jo litt sært å henge seg opp i kanskje, men noen må jo ta tak i det da Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvis du er redd for basiller tror jeg det er feil ende å starte i. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hater fingerslikkere, ville heller vært en siamesisk tvilling med sammenvokst hode; klumpfot; vannhode og kraftig hjerneskade enn en fingerslikker. Hater dem mer enn internasjonale terrorister, trøndere, folk som sier "tjue-tre" i stedet for "tre-og-tjue" og folk som ikke kan skrive korrekt norsk - ville heller vært alt dette, enn jeg ville vært "fingerslikker". Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er faktisk sunt å bli utsatt for bakterier, uansett hvor ekkelt det enn høres ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg gjør det hele tiden, jeg. xD Klarer ikke bla uten å smatte litt på fingeren først. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ÆSJ! Er du gal?! Fingeren har jo vært i anus :O Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sikkert i din, men ikke i min. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 men fingeren har garantert vært i kontalt med overflater hvor bakterier fra andre sin anus er! Men who cares? Så lenge man ikke blir syk. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Prøvd å rulle en røyk i vinterkulla uten å fukte fingra? det er en umulighet.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er noe alâ det jeg mener med ''mårrafingre'' .. Alt blir så glatt! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det hender at det er håpløst å bla i aviser og blader, arkene sitter fast i hverandre, da må man slikke på fingrene for å få løsnet dem fra hverandre. Derfor avstår jeg fra å svare på pollen, siden svaret mitt ikke er ja eller nei, men noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå