DeTomaso Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei. Er på utkikk etter den siden hvor "den virkelige vinneren" av en fotballkamp diskuteres, og hvor det finnes tabell som sier noe om hvordan den egentlig burde se ut dersom målene hadde gått inn, ikke hadde blitt avvinket feilaktig for offside osv... Vet du hvilken side jeg tenker på er det glimrende om du kan poste den her :-) mvh Detomaso Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei. Er på utkikk etter den siden hvor "den virkelige vinneren" av en fotballkamp diskuteres, og hvor det finnes tabell som sier noe om hvordan den egentlig burde se ut dersom målene hadde gått inn, ikke hadde blitt avvinket feilaktig for offside osv... Vet du hvilken side jeg tenker på er det glimrende om du kan poste den her :-) mvh Detomaso Jeg vet ikke hvilken side du tenker på, men jeg kan fortelle deg hvordan tabellen ville sett ut i topp og bånn i så tilfellet... 1. Liverpool ---------------------------- 18. Arsenal 19. Chelsea 20. Manchester United For å være litt seriøs; en slik tabell kan umulig være reell. Det vil alltid være for mange faktorer som spiller inn, og vil alltid være preget av inhabilitet. Så å si alle lagene har fått godkjent mål, som burde vært annulert. Samtidig har alle lagene garantert også fått annulert mål som burde vært godkjent. Dette jevner seg ut over en hel sesong. I tillegg kommer alle situasjoner som burde / burde ikke vært straffe / frispark. At et lag får straffe, er ikke ensbetydende med at det blir mål. Antall gule og røde kort vil også prege kamper, og oppfatningene om de er blitt riktig idømt eller ikke, vil alltid være der. Så med andre ord; finner du en slik tabell - ikke stol på den. Den virkelige tabellen, er den eneste som gir det mest riktige bildet. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hei. Er på utkikk etter den siden hvor "den virkelige vinneren" av en fotballkamp diskuteres, og hvor det finnes tabell som sier noe om hvordan den egentlig burde se ut dersom målene hadde gått inn, ikke hadde blitt avvinket feilaktig for offside osv... Vet du hvilken side jeg tenker på er det glimrende om du kan poste den her :-) mvh Detomaso Jeg vet ikke hvilken side du tenker på, men jeg kan fortelle deg hvordan tabellen ville sett ut i topp og bånn i så tilfellet... 1. Liverpool ---------------------------- 18. Arsenal 19. Chelsea 20. Manchester United For å være litt seriøs; en slik tabell kan umulig være reell. .... <klipp> Så med andre ord; finner du en slik tabell - ikke stol på den. Den virkelige tabellen, er den eneste som gir det mest riktige bildet. Hallo ... Det er vel en selvfølge at en slik tabell ikke er reell... Poenget med den siden jeg var inne på og som jeg ikke husker linken til, var vel at de kikket på situasjoner i hver kamp hvor dommeren helt klart burde ha, dømt mål, straffe, osv... (ref. Tottenham mot United for en stund siden, hvor T'ham burde fått godkjent mål og tre poeng...) Det er jo ikke snakk om å stole på denne tabellen som du sier. Det er gøy å ha et skråblikk mot Premier league og se hva som kunne vært stillingen dersom atte osv... Det er jo bare en tabell som gjelder, men det er jo slike håpløse dommer feil som er med på å fyre opp under diskusjoner med andre fotballvenner og da er det jo også gøy å se hva andre skriver og mener og hva som kunne skjedd dersom jorda var rund og en fotballkamp ble spilt på månen eller dommeren egentlig var 100 personer og hvor flertallet bestemte osv... Det er jo selvsagt bare på skøy og som jeg skriver ment til å bidra til litt "fyring" oss supportere imellom :-) Den tabellen du skriver opp er jo et typisk dårlig eksempel hvor en supporter slenger ut en påstand om hvorfor "sitt" lag burde ledet tabellen og de andre ikke burde gjøre det. Helt uten argumenter om hvorfor... Den siden som jeg tenker på mener jeg hadde diskusjoner hvor det ble diskutert og stemt frem hvorfor de forskjellige kampene ikke burde endt slik de endte... mvh Detomaso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå