Gå til innhold

Fortsatt problemer med Xbox 360, eller er det løst?

sir-alex

Anbefalte innlegg

like stor, kanskje større sjans for att du får prob med pl3... kjøp 360

Min er moddet uten å ryke klistemerket :new_woot:

Gratulerer med mest ubrukelige svar i denne tråden! :fun:

Det er fortsatt tidlig å si om de nye "falcon-xboxene" utbedrer det kjente RROD-problemet. Kjøleløsningen er fortsatt uforandret (nesten), og det er ikke sikkert at det er nok å krympe kjernen og dermed senke effektforbruket for å utbedre problemet. Jeg har ikke foreløpig sett noen eksempler på falcon-xboxer som har fått RROD, men de har heller ikke vært særlig lenge på markedet. Time will tell...

husgutt: Det finnes eksempler på det også, ja, selv om det kun gjelder xboxer produsert i overgangen til det nye falcon-brikkesettet. Hvis det står 203 W på pakka, så er det mest sannsynlig den gamle utgaven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
like stor, kanskje større sjans for att du får prob med pl3... kjøp 360

Min er moddet uten å ryke klistemerket :new_woot:

får du spilt på live da?

Om du har klistremerket i orden eller ikke har ingen betydning. Og hvis du lurer på om man kan spille backup-spill på xbox live, så er svaret ja, men du kan selvsagt bli bannet.

Jeg tror det er nok off topic!

Lenke til kommentar

jeg har en premium fra 2007 (uten HDMI) har jeg stor sjans for å få red ring of death da? Er det mindre sjans for å få det på den en enn en fra 05 eller 06?

lurer på en ting til, var det sånn komponent hd/av på de første premium utgavene av 360`? har sånn at jeg kan switche over til "TV" og HDTV" er det det på den "gamle" og?

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
jeg har en premium fra 2007 (uten HDMI) har jeg stor sjans for å få red ring of death da? Er det mindre sjans for å få det på den en enn en fra 05 eller 06?

lurer på en ting til, var det sånn komponent hd/av på de første premium utgavene av 360`? har sånn at jeg kan switche over til "TV" og HDTV" er det det på den "gamle" og?

vet ikke om det er mindre sjanse eller ikke, er bare helt tilfeldig, ser det ut som... men ja, TV/HDTV switch har vært der siden begynnelsen på HD AV kablene med premium som er uten HDMI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...