sir-alex Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg tenkte å kjøpe meg en ny Xbox 360 seinere idag. De koster jo 1500kr nå for arcade modellen, så det er kjempe billig! Men så er spørsmålet, er det noen problemer med de maskinene som selges i butikken idag? Var jo mange Xbox'er som ble solgt, som det var feil med så ble det røde-ringer stemmer ikke dette? (Hadde 360 før, men den fikk røde-ringer) Har PS3 fra før, men er kult å ha begge:) Så får jeg spilt flere spill. Men håper noen vet svaret på om det er noe kjent problem med dagens Xbox:) Takk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Regner med at de er bedre. Tror de har skiftet noen deler så den ikke blir så overoppvarmet løp og kjøp. Du kan jo alltids sende den inn til reperasjon, hvis uhellet skulle være ute Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Kunne det med den andre også, hvis den ikke hadde vært modda. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det virker i alle fall som om alle konsoller med Falcon-chipset er mer stabile. Mener bestemt at alle som har HDMI også har dette brikkesettet, men det vet garantert andre her inne bedre enn meg. Uansett; står det 175W på klistremerket utenpå esken til konsollen så har du en med Falcon i hånda. Lenke til kommentar
marama Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 like stor, kanskje større sjans for att du får prob med pl3... kjøp 360 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Men tingen er det at 360 modder man, og garantien ryker. Kan ikke gjøre noe stort for å ryke garantien på PS3. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Men tingen er det at 360 modder man, og garantien ryker. Kan ikke gjøre noe stort for å ryke garantien på PS3. Så lenge man modder er det jo som regel ikke noe problem å fikse rrod. Har selv fikset flere maskiner med x-clamp modden. Dette vil jo også gi bedre kjøling en "stock". Selv de med falcon sliter med rrod så microsoft har ikke eliminert problemet, men mulig feilprosenten er en smule lavere. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Det virker i alle fall som om alle konsoller med Falcon-chipset er mer stabile.Mener bestemt at alle som har HDMI også har dette brikkesettet, men det vet garantert andre her inne bedre enn meg. Uansett; står det 175W på klistremerket utenpå esken til konsollen så har du en med Falcon i hånda. Det sto 203W bak på esken. Hva betyr det da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Da er det nok den gamle modellen, som da visstnok har større risiko for å ta kvelden. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hvilken "pakke" er det som er nye da? Dette var jo den Arcade (Rimeligste pakken) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Alle nyere konsoller, Arcade eller Premium skal ha 175w forbruk og HDMI. Er jo klart det er mulig for at det ligger igjen gamle konsoller rundt om. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Alle nyere konsoller, Arcade eller Premium skal ha 175w forbruk og HDMI. Er jo klart det er mulig for at det ligger igjen gamle konsoller rundt om. Hva står W egentlig for? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Aah..Visste egentlig dette. Hehe. Men jeg skjønner ikke hvordan det kan ha noe å si, på om den holder lenger. (Ikke har de problemene den gamle versjonen har) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 falcon greiene bruker mindre strøm og da mindre effekt(w) og siden det står kor mye watt den bruker på eskå så kan ein se om det er falcon eller gamal versjon. så enkelt trur eg det er. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kort sagt vil det si at den bruker mindre strøm, som gir mindre varmeutvikling. Dem har også gått ned på størrelse på selve cpuchippen. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 like stor, kanskje større sjans for att du får prob med pl3... kjøp 360 Min er moddet uten å ryke klistemerket Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Aah..Visste egentlig dette. Hehe. Men jeg skjønner ikke hvordan det kan ha noe å si, på om den holder lenger. Det er ikke at den har 175W som er grunnen til at den er mer stabil, det er bare den letteste måten å finne ut om det er en Falcon-modell (som er de nye, stabile maskinene). Så det er som sagt bare å se etter det på eksa. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ikke putt den i skap fordi det bråker Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Da er det nok den gamle modellen, som da visstnok har større risiko for å ta kvelden. På min elite stode det 203 på esken og 175 på selve boxen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå