Gå til innhold

Fortsatt problemer med Xbox 360, eller er det løst?

sir-alex

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe meg en ny Xbox 360 seinere idag. De koster jo 1500kr nå for arcade modellen, så det er kjempe billig!

Men så er spørsmålet, er det noen problemer med de maskinene som selges i butikken idag?

Var jo mange Xbox'er som ble solgt, som det var feil med så ble det røde-ringer stemmer ikke dette? (Hadde 360 før, men den fikk røde-ringer)

Har PS3 fra før, men er kult å ha begge:) Så får jeg spilt flere spill.

Men håper noen vet svaret på om det er noe kjent problem med dagens Xbox:) Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker i alle fall som om alle konsoller med Falcon-chipset er mer stabile.

Mener bestemt at alle som har HDMI også har dette brikkesettet, men det vet garantert andre her inne bedre enn meg.

Uansett; står det 175W på klistremerket utenpå esken til konsollen så har du en med Falcon i hånda.

Lenke til kommentar
Men tingen er det at 360 modder man, og garantien ryker. Kan ikke gjøre noe stort for å ryke garantien på PS3.

Så lenge man modder er det jo som regel ikke noe problem å fikse rrod.

Har selv fikset flere maskiner med x-clamp modden.

Dette vil jo også gi bedre kjøling en "stock".

Selv de med falcon sliter med rrod så microsoft har ikke eliminert problemet, men mulig feilprosenten er en smule lavere.

Lenke til kommentar
Det virker i alle fall som om alle konsoller med Falcon-chipset er mer stabile.

Mener bestemt at alle som har HDMI også har dette brikkesettet, men det vet garantert andre her inne bedre enn meg.

Uansett; står det 175W på klistremerket utenpå esken til konsollen så har du en med Falcon i hånda.

Det sto 203W bak på esken. Hva betyr det da?

Lenke til kommentar
Aah..Visste egentlig dette. Hehe. Men jeg skjønner ikke hvordan det kan ha noe å si, på om den holder lenger.

Det er ikke at den har 175W som er grunnen til at den er mer stabil, det er bare den letteste måten å finne ut om det er en Falcon-modell (som er de nye, stabile maskinene). Så det er som sagt bare å se etter det på eksa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...