Gå til innhold

Stor samling med gratis VSTi

bobb

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger du en VSTi med noen glimrende drumkits, et par fantastiske akustiske gitarer, et par flotte el-pianoer, noen strålende basser, et gjeng med synther, percussion etc etc.

Gjør klar til en 2 gb download, og gå HIT for å sette i gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du fortelle litt om hva dette er? Hva kan jeg bruke det til?

Jeg har lenge gått å tenkt på å bytte ut VSTi sampleren min, og browset litt innom Procom.no

Der fant jeg flere forskjellige samplere, men lommeboken min er ikke spesielt feit, så det ble med titten. Jeg klikket meg innom Yellow Tools: Independence, men ikke har jeg 3500 som det koster med fullversjonen. Tenkte jeg skulle lese videre, og fant Independence Free. Selvfølgelig bare en teaser, men FOR en teaser! Et akustisk tromme sett, med 4 variasjoner. Et elektronisk sett med variasjoner, og et fullt percussion sett. I tillegg, 2 akustiske gitarer med variasjoner. Noen basser, og masse mer. Man kan se på den som en VSTi demo, uten begrensninger.

Tok meg i overkant av en time å laste ned programmet, og 8 sample filer (totalt over 2gb)

Kjører den som instrument i Cubase (kan benyttes i alle sequensere med VSTi kompabilitet)

Så, det er rett og slett en software sampler med et lite lydbibliotek. Og teaseren virket. Må bare samle penger nok til fullversjonen nå, og HALion Player blir kastet ut av døren.

Beklager så mye, men jeg skrev feil, og misforstå det hele. Igjen, beklager.

Ikke noe problem scrubs..............:-)

kjører du sequenser med VSTi'er, så ikke nøl med å laste denne ned. Beste gratisversjonen jeg noensinne har sett...........

Lenke til kommentar

independence_free_01.mp3

Vet ikke om dette funker, men for å gi en liten smakebit før noen setter seg ned å laster ned 2 gb. Hvis ikke filen er tilgjengelig har jeg dessverre ingen annen måte å få den frem på

PS: Ikke tenk på selve spillingen, men tenk at dette ble laget ca på den tiden det tar å spille av filen......

Ingen eksterne effekter, ren Independence Free i Cubase SE1. (Gjorde faktisk ikke annet enn å raskt spile inn, null tweeking)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...