Ezekuel Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei. Jeg trenger et nytt skjermkort til min htpc. Trenger da et passivt kjølt kort. Altså ingen vifte. Kortet må kunne decode HD materiale, da jeg skal bruke pcen mye for å se på AVCHD filmer som jeg har filmet selv. Finnes det noen gode alternativer?? Håper noen kan hjelpe... Endret 19. mars 2008 av Ezekuel Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Nå bestilte jeg dette kortet: Gainward GeForce 8600GT Får håpe at dette virker bra. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) hei, du kunne jo også vurdert et hovedkort med innebygget hdmi. Ellers, selger biltema kabler hdmi -> dvi til kr. 160 ca Endret 18. mars 2008 av DaButcher Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Fant akkuratt ut at jeg trenger et skjermkort som ikke tar opp to kortplasser. Hva er det beste passiv kjølte kortet til HD avspilling som kun tar opp en kortplass? Hovedsaklig AVCHD filmer. Det kan godt være med DVI kobling, bare det har HDCP støtte. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå